eid wale din roza rakhe wo shaitan hy

eid wale din roza rakhe wo shaitan hy

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
  

May, 05 2010     150 chars (1 sms)     3375 views       Funny

more Funny SMS Messages

A sardar ji pulled out 6 people from a burning house…
still he was in jail…….why?
coz all the 6 were fire brigade staff !
Being Single Is So
Lovely & So Lucky !!!
It Has Its Own Charm

Even If Somebody Asks
Why r U Single ?
Just Tell Them
"God Is
Writing d Best Love
Story Ever 4 Me "



Send Thi sSingle Msg
To All Ur Single Frndz
& Let Them Know Its
Great Time Buddy

~*~ Happy
Uncommitted Life ~*~ ;->
Jis TRAIN mai
SUNDAR-SUNDAR
LARKIYA safar kar
rahi ho us TRAIN
ko kya kahoge.?

SoCho!!!

its simple yaar..




























"MAAL GARI"
Admi:Mujhe sardar bana do
Doc: uske liye tumhara 50% dimagh nikalna parega
Admi: OK
Doctor ne ghalti se 90% nikal dia.
Admi hosh mein aa k bola: Khocha ye tumne kia kar dia.
Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->



Dunya ki sabse taqatwar shai hy Loha
har shay ko kat dyta hy
Lohe se taqatwar hy Aag
jo lohe ko pighla deti hy
Aag se taqatwar hy Pani
Jo aag ko bhuja deta hy
Pani se taqatwar hy Hawa
Jo Pani ko Ura le Jati hy
Hawa se taqatwar hy
INSAAN jo Hawa ko qaboo kr leta hy
Insan se Taqatwar hy
Pereshani jo Insan ko qabo kr leti hy
preshani se taqatwar hy SADQA jo har
preshani ko Kha jata hy
AUR In SABSE TAQATWAR Hy "Altaf bhai"
JO SADQA B KHA JATA HY... =P ;->
Husband: Allah ne tumhain 2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal sakti???


Wife: Allah ne tumhain 32 dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Ek Scientific Shair Mulahiza Kijiye




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy



Wah Kia Baat Hai




Pankha Chalda Te Hawa Denda Hy





Nahi Chalda Te Nahi Denda Hy . . . ;->
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''
U May Be BuSy,

U May Be Engaged

With Lots Of Works.

U Have 1440 min Per day.

Atleast For 1 min

Think
















Kahin Aap K Sms Na Kerne Pe Koi Aap Ko Galiyan Na De Rha Ho . . . ;->


Latter From A
Customer To The
Bank ...

Dear Sir ,

In View Of The
Current Developments
IN The Banking
Industry,
If One Of My Cheque
Returned Marked
"Insufficient Funds"
Does That Refer To
Me Or To You ?

Your''e Faithfully
Customer ..!
;->

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"