they said the

they said the

They Said ...

There Would Be Black
President When Pigs
Fly ...

Obama Became
President And Only
Several Months Later

"SWINE FLU" ... ;->
  

May, 05 2010     156 chars (1 sms)     2291 views       Funny

more Funny SMS Messages

Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota
Baa Adab

Baa Mulahiza

Hoshiyaar


Pagaloon K Shehanshah


Pakistan k Bewakofo k sartaj

Noor e chasham

Tajdar e Paglistan

Msg recieve kar rahay hainnnnnnnnnnn
mee hooon DON...??
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
wht r u finding..
bola na mee hon DoN {@/@}
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)

Dekhiye zara kitna nafees shair Arz kia hy

Aankho''n Me Jalaye Rakhta Hon Main Aapki Yaado''n k Deep



Hato Bachoo,

Peep..
Peeep..
Peeeeep..
Peeeeeeeep.. =P ;)
mujhe jab b tumhari yaad aati hai to


to


to

to


mein Animal planet dekhta hoon,,,,
Any Man Who Can Drive Safely


While Kissing A Girl


Is


Simply Not Giving The KISS The Attention


It Deserves . . .
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)
TeAch3r: Tum Late Q aye?

StUd3nt: Ammi aBBu Lar rAh3 thAy

T3Ach: Wo Lar rAh3 thAy tO Tum Lat3 Q ayE?

StUd: Kya krtA m3rA
1 jOtA amMi k pAss thA Or 1 aBu k pAsS... ;->
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
Saawariya...???
after watching all dark blue sets in saawariya, some people have decided 2 change sanjay leela bhansali''s name... guess..
what it wud be???
.
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.
...
.
.
.
.
.

...
ANS- sanjay Neela bhansali . . . ;->
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->