memon at petrol pump

memon at petrol pump

Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai Hm
To Aise Hi Paise Urate Hen...
  

May, 06 2010     173 chars (2 sms)     2347 views       Funny

more Funny SMS Messages

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Is Mein se 1 Mising Hai?


2 dafa kyun parh rahay ho
Sharam ka maqam hai
ABCD Mein ''1''
Kahan Ata Hai?
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
Suno

Aaj

Aftar Me



Khajoor Bhi Thay



Samose Bhi Thay


Chanay Bhi Thay



Kele Bhi Thay



Saib Bhi Thay



Angoor Bhi Thay


Sharbat Bhi Tha



Bas Ek Teri Kami Thi

Pakoray.....


Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda:)
It''s important to find a man who has money, a man who adores you, a man who is great in the sack. It''s also imprtant that these 3 men should never meet!


Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
Kitne % bhartiyon ko lagta hy k Salman Khan,
Katrina Kaif se Shadi Karega?
Ans: 10%
bcoz
.
.
.
.
.
Rest of the 90% wants to marry Katrina Kaif themselves =P ;->
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
"FUCK-YOU"








Shocked


It means:






F=flowers 4 u.

U=unlimitd hugs 4 u.

C=chocolate not sweeter than u.

K=kisss 4u.

U= you always on my mind. . . . ;->
Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->
Nikah k baad dulha: Molvi sahb apki fees?
Molvi: Dulhan ki khubsurti k mutabik de do.
Dulha ne 10 rupay diye aur chal diya. Achanak hawa ka jhoka aya or dulhan ka ghoonghat uth gya.
Molvi: Ama miya baki paise to le jao;-
Patan Apni Girlfrend K Saath Date Par Gaya
Aur
Aahista Se Bola
''''Mere Dil Main Ek Baat Hai Magar Kehte Huey Ghabrata Hoon. . . Tum Gussa Karogi ''''


Girl: Nahi Karungi, Ab Keh Bhi Do


Pathan: Tumhare Paas Niswaar Hai . . . ;->