*Talash-e-Gumshuda*

*Talash-e-Gumshuda*
*Talash-e-Gumshuda*
Naam Ch. Shujaat Hussain.
Bolnay or dekhnay say maazoor hai.
Zehni tawazan drust nahi
Apna naam Quaid-i-Azam btata hay.
18 Feb ki Sham kala Chashma pehanay Cycle ko puncture lagwanay nikla tha jis ko milay, is patay par rabta karay:
Ch. Azab-e-Elahi (Ex-CM Pokha Nanga Punjab), Lota House, Opposite Coruption Factory, Horse trading Bazar, Gujrat.
  

Jun, 11 2010     372 chars (3 sms)     8215 views       Politics

more Politics SMS Messages

Politics is the art of looking for trouble,
finding it whether it exists or not,
diagnosing it incorrectly,
and applying the wrong remedy.
A good leader is a person who takes a little more than his
share of the blame and a little less than his share of the credit.
Arz kia hy.
Ye dolat bhi lelo,
Ye shuhrat bhi lelo,
Bhaly cheen lo hum se hamari jwani,
mgr mujh ko lota do wo bachpan ka sawan,
wo kaghaz ki kashti, wo barish ka pani,
!
REMIX.
Ye zardari bhi LeLo,
Ye Altaf bhi LeLo,
Ye imran bhi LeLo,
Ye Molana bhi LeLo. Bhalay cheen Lo hum se
hamari hina rubani
Magar humko Lota do qeematein purani
wo Aata
wo Chini
wo Bijli
wo Pani
Bri mehrbani. Bri mehrbani
New sms ha abhi markit ma aaya hai ghuma do!
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna

Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo

Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo

0rat ko dalo
Ya Mrd ko dalo

Pr dlo zrur apna

VOTE
Aetzaz Ahsan Found A Jin ...

Jin : Kia Hukm Hy Mere Aaqa ???

Aetzaz : Foran Judges Ko Bahaal Kerwao ... !!!

Jin : Aaqa Hukm Do , Chawalian Na Maro ... ;->
A patriot must always be ready to defend his country against his
government
aaj purani rahoon sey koi mujhe awaz na dey, dard mein doobey gheet na dey ghum ka sisakta saaz na dey,
(Zardari)
hum chord chaley hein mehfil ko yaad aaye kabhi to mat rona. (Nawaz Sharif)

socha tha pyar na karein ghey, hum na rice pe marein ghey.(Pervaiz)
Mubarak ho Pakistanio :p
.
.
.
.
.
.
.
Purana Pakistan repair ho
gaya naya boht mehnga tha
What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee