aaap main say har ko

aaap main say har ko


Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
  

May, 06 2010     252 chars (2 sms)     2285 views       Funny

more Funny SMS Messages


How Can You Delay
Milk Turning Sour .... ???

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Keep It In The Cow ... =P ;)
U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

Rasila as RUS''MALAIE

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!
Sardar sent a SMS to his pregnant wife.
Two seconds later a report came
to his phone and he started dancing.
The report said, “DELIVERED”.
Hight of friendship:

bush''s daughter marryin laden''s son n deir kid is named george bin laden!!!
Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...

You Are Sweet , Cute
& An Ultra-Dynamic
Personality .. !!

You Are One In A
Million With A Golden
Heart .. !!

For More Jokes
&
Funny Sms









Dial
0900-78601 ;->
If U Need Original Tigers

Nail For Ur Chain Locket

Contact Me Immediately








Bcos M Cuttin

My Nails 2moro.

Booking Close Today
Mjhe Pata Hai Tum Aaj Bhi Usay Pasand Kerte Ho

Wo Aaj Bhi Tumhain Chahti Hai

Jab Bhi Tum Us Ki Gali Main Jaate Ho

Tou Wo Bhonk Bhonk Kr Apna Pyar Jatati Hai
ALLAH Hi ALLAH
Kiya Kro..
Dukh Na Kise ko
Diya Kro...
Itna sasta Msg
Hai...
Kabhi Kabhi To
Kiya kro...
When Somebody.... Who''s Deeply In Love Wid U
Tells U That
U r Cure, Cute, BeautiFul, Angelic....

I Agree That''s True....


Believe Me...


I Can Swear....


Coz


Love Is Blind....... ;->


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.