Writing kharaab hai

Writing kharaab hai
Pathan apne dost ko mobile de kar: Oh yara hamara Girlfriend ko sms to kardo ?

Dost: Tum khud Q nahi likhte ?

Pathan: Oh yara hamara Writing kharaab hai na isliye.
  

Mar, 30 2011     165 chars (2 sms)     2771 views       Funny

more Funny SMS Messages

Any Degree Of
Shaterring, Battering, Tattering Will Nullify My Spirit ... ?




I''m Like
Those Cartoon Figures
Th8 Being Kneaded Flat
By Passing Trucks
And
Plump Up Again .. ! (:
Pehle Ladkiya DUA Kar Ke Soti Theen

Taki Unhe DAR Na Lage!

Magar Aaj Kal MAKE-UP

Kar Ke Soti Hain

Taki Dusre Na DAR Jaye.
app ko sil ki gahraioon se


















fitay moun
|SMOKE| S=Send,M=Me,O=One,K=Kool scrap,E=Every day !
Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
Agar Pakistan Mobile Ejaad Kartay to Us Main Ye Templates Hotay:

1.Kaminay Jaldi Call Kr.

2.Ghar Kb Ayega Tu?

3.Gutka Leta Hua Aiyo

4.Date Pr Hn

5.Wahin Dekh. ;-)
Pathan k ghar mein Billi thi,
Pathan tang aa kar usey kahin door chhor aaya par jab ghar aaya to Billi pehle se hi pohunchi huwi thi.

Pathan phir kahin door chhor aaya Billi phir se ghar pohunch gayi,

Pathan gussey mein usey boht door chhorne gaya aur wahan se wife ko call ki: Billi ghar pohunchi ?

Wife:Haan.

Pathan:Us kameeni se bol k mujhe yahan se lejaye Qk ab mein raasta bhool gaya hun.
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
Never ask
for a hug
Jus take it.

Never ask
Do U Luv me
Say I Luv u

Nvr sy I
Cant live wdout u
Sy I live 4 u

U''ve been trained
nw go & flirt !!
10,15 Dino Me Logon Ne Ahmed Faraz Ko Itna Yad Kya K Wo ALLAH KO Piyare Hogae,

ALLAH PAK Unko Jannat Nasib Kre,

Ab Sabse Guzarish Hai K Zardari Ko Yad Karein
Ab tu sonay ko dil karta hai mera
.

FARAZ
.
.
Jab sa kamray mein AC laga hai generator ka sath

"Happy loadshding in Pakistan"
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY