jnbi c raho ka...ajnbi musafir ak

jnbi c raho ka...ajnbi musafir ak
jnbi c raho ka...ajnbi musafir ak
mujh se pooch betha hy rasta bta do gy?
ajnbi c raho k ajnbi musafir....sun,,,
wasta koi b ho nata koi b ho....
mnzlen nahe milti,mnzlen jo mil jaen justuju ne rehti or....
zindgi ko jeney ki arzoo ne rehti
  

Oct, 04 2011     240 chars (2 sms)     3437 views       Love

more Love SMS Messages

U give my life meaning and make me whole. I 4get my troubles with just a smile and a hug. Ur the most amazing person i know. i thank god that i have u! <3
ek teri khushi me apni jan war don
jeti hoi bazi ek pal me har don
teri ankhon me anso hum se dekhy nahe jaty
jo dy tujhy gham uski dunia ujar don
Accidents do happen.
i slip- i trip- i stumble-
i fall & usually i dont
care at all.but now i dont
know what to do coz
i slipped and fell in love with u…..
Love tip-


It is advisable to over react
whenever ur partner is in trouble.
It is an opportunity to express
your love and solitude to him..


love is just like butterfly when u try to catch it is flew away but when u cool and sielent its come and touch ur heart so wait 4 ur butterfly ok

Submited in : Love SMS

Characters : 145 | Sms Length : 1

Submitted By sajid From hussain ( 03217264137 )
,,DAIRY KA EK PAGE,,

Kal tanhayi main jab
Apni dairy ko maine khola

Bohat se shair Dil ko lage
Bohat si shairi pe Dil dhuka

Ek aisa safa bhi is main aaya
Likha hua tha jo aanso''on se

Ke us ka unwaan Hamsafar tha
Woh safa sab se hi Moatber tha

Kuch aur aansoo phir is safe per tapke
Phir us se aage main parh na paaya

Apni Dairy ko bund karke
Uss ki yaadon main kho gaya main

Ke woh milti to kitna accha hota
In hi khayalon main sogaya main
Love can be

An Enemy or A Friend

It can be

A Poison or Remedy

It can

Kill or Give Life To Others

Use It Wisely ... =]
If I Have To Choose

Between

Loving You And Breathing

I Would Use My Last Breath To Say

"I Love You" ... (:
Wo pyar ka suboot dikhaya krta tha

ansu baha k hmain manaya krta tha

ye zindgi sirf tum se wabasta ha

aksar ye bat hamain bataya krta tha

us ki baton ma kuch aisa asar tha jana

ma barish k bina hi bheeg jaya krta tha

sone ki fursat kse thi Farhan

wo hamain sari raat jagaya krta tha

bechani jb had se barh jati

wo jee bhar k gale lagaya krta tha

wo itni muhabbat KRNe wala badal kaise gaya?

Jo har bat pe mari qasm khaya krta tha!!!
LUV is whn
Dere r a million thngs U wana say 2 sum1
Bt
Whn dey luk U in eyes n hold U in arms nthng in lyf ma8ers othr thn being wid th8 prsn @ th8 momnt
Loving someone
whodoesn''t
love u
is
like
watching
a
star
u
know
u
can
never
reach..
But
u
just
have
to
keep
trying..



And
why
not??




Coz
stars
can
fall...
U''ve Been Called B4
Cupids Court
4 Stealing My Heart
Trespassing In My Dreams
&
Robbing Me Of My Senses
U''ve Been Sentenced
2 Lifetime With Me
Ho Do U Plead ? (: