Tere JISM pe

Tere JISM pe
Tere JISM pe main apne JISM Ko rakhon
Tere HONTON ko apne HONTON se MASLON

Tujhe Piyar main itni SHIDDAT se karon k Teri JAAN Nikal jaye
Us DARD se Teri Aankhon se AANSU Jhalak jaye

Tu TAN se or MANN se Sirf meri ho jaye
BADAN se Tere Lipta rahon or Subha ho jaye

SUBHA Tujh se jab main Pochon Teri RAAT ka AALAM
Tu Sharma kar Mere SEENE se Lag jaye.
  

Jan, 07 2014     353 chars (3 sms)     13679 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

C.L.I.C.K. means :

C= cant live without u
L= love u
I= i miss u
C= care about u
K= kiss from my heart 2 u
So whenever u miss me just say CLICK.
If you fall in river, there is a boat,
If you fall in wale, there is a roap,
but if you fall in love, there is no hope
Main thak gaya hoon janan
kandhon pe daale kab se
beetey dinon ki yaden
tumhari rah guzar mein
gumsum khari hua hoon
ik aas si hai dil ko
palto ge tum kabhi tou
lekin ay mere janan
tumse meri taraf tak
jitne bhi raaste hain
woh badgumanion ke
kanton se bharr chuke hain
kanton mein meri khatir
koi raasta bana lo
bass ab mujhe "" Mana
lo ...!!
HAR BAAT PAY BIGARTAY REHTAY HO
BAY CHAIN HAMESHA REHTAY HO
YEH SAB NISHANI ISHQ KI HAI,
KIYA ISHQ KISI SAY KERTAY HO?
RATOON KO JAGTAY REHTAY HO
AUR SITAARY BHI TUM GINTAY HO,
YEH SAB NISHANI ISHQ KI HAI,
KIYA ISHQ KISI SAY KERTAY HO?
ZIKR JO MERA CHALTA HAI
CHEHRAY KA RANG BADALTA HAI ,
BAY CHAIN SAY TUM HO JATAY HO,
KIYA ISHQ MUJH HI SAY KERTAY HO?
I m on a mission:
Misson 2 avoid u,
2 forgetu, 2 get rid of u,
2 not 2 talk 2u or meet u,
in short....
MISSION IMPOSSIBLE!!
C L O S E N E S S
Reside In
Heart
So No Matter
How Busy We Are
Or
How Far We Are
You Are Always Remebered & Cared . . .
Softly d leaves fo memories wil fal,
i"ll pick them up & gather them all,
coz 2day, 2moro & til my life is through
i"ll cherish having sum1 like u!
Chaha tou bohat lakin woh mile hi nahin

Lakh koshish ki magar yeh faasla mita hi nahin

Is zamane ne majboor hi is qadar kia tha

K meri kisi sada par woh thehre hi nahin !~!

Khuda se jholi phela kar manga tha !~!

ussay Khuda ne meri dua ko shayad suna hi nahin !~!

Hur aik se sabab poocha terey na milney ka !~!

Hur aik ne kaha woh tere liye bane hi nahin !~!

Main apni tamam koshishoon k bawajood tujhey har gaya ~!

Aur tu ussay mil gaye jis ne tujhey kabhi manga hi nahin !~!
Memories r treasured
no1 can steal.
Parting is heartache
no1 can heal.
Sum"ll 4get u wen ur gone
but i"ll remember u
no matter how long..
Zamanay Bhar Ki NigahOn Main Jo Khuda Sa Lagay
Wo Ajnabi Hai, Magar Mujh Ko Aashnaa Sa Lagay

Na Jaanay Kab Meri Duniya Main Muskuraye Gaa
Wo Aik Shakhs K KhuabOn Main Bhi Khafa Sa Lagay

Ajeeb Cheez Hai YaarOn, Ye ManzilOn Ki Havas
K Raahzan Bhi Musafir Ko, Rah-Numa Sa Lagay

Dil-e-Tabaah! Tera Mashvara Hai Kia, K Mujhay
Wo Phool Rang Sitaraa Bhi, Be-Wafa Saa Lagay

Hui Hai Jis Se Munavvar Har Aik Aankh Ki Jheel
Wo Chaand Aaj Bhi IMRAN Ko Kam Numa Sa Lagay
Romantic Conversation: Boy : " call me sweetu "
Girl : " sweetu " Boy : " call me sweet heart "
Girl : " sweet heart " Boy : " call me honey "
Girl : " honey "
.
.
.
. Boy : "abey, jahil ki bachi, call
kr na "
Girl : " oh acha "
U"ll alwys b mine 4 now n 4ever.
U"ll alwys b mine 4 ur my treasure.
U"ll always b mine pls tel me its true.
Pls b mine 4everi"ll always luv u...!