Tere JISM pe

Tere JISM pe
Tere JISM pe main apne JISM Ko rakhon
Tere HONTON ko apne HONTON se MASLON

Tujhe Piyar main itni SHIDDAT se karon k Teri JAAN Nikal jaye
Us DARD se Teri Aankhon se AANSU Jhalak jaye

Tu TAN se or MANN se Sirf meri ho jaye
BADAN se Tere Lipta rahon or Subha ho jaye

SUBHA Tujh se jab main Pochon Teri RAAT ka AALAM
Tu Sharma kar Mere SEENE se Lag jaye.
  

Jan, 07 2014     353 chars (3 sms)     13646 views       Romantic

more Romantic SMS Messages

Farq sirf itna sa hai, US ki doli uthi meri maiyat uthi,
phool US per bhi they, phool mujh per bhi they,
mehfil wahan bhi thi , log yahan bhi the,
Un ka hansna wahan, in ka rona yahan,
sahelian us ki bhi thin, dost mere bhi they,
Do qul US k perhey, do qul mere perhey,
Qazi udher bhi tha, moulvi idher bhi tha,
WOH saj k gaya, mujhe sajaya gaya,
WOH uth k gaya, mujhe uthaya gaya,
Farq sirf itna sa hai usey APNAYA gaya, mujhe DAFNAYA gaya
Apni Aankhon Ke Samunder Main Utar Jaane De...
Tera Mujrim Hoon, Mujhe Doub Ke Mar Jaane De...
Zakham Kitne Teri Chaahat Se Mile Hain Mujhko...
Sonchta Hoon Kahoon Tujhse, Magar Jaane De...
I finally got my past,
present and future tenses correct today.
I loved you. I love you. I will love you forever! :).
C.L.I.C.K. means :

C= cant live without u
L= love u
I= i miss u
C= care about u
K= kiss from my heart 2 u
So whenever u miss me just say CLICK.
dil na milte to mulakat aduri rehti baat to hoti magar baat adhuri rehti shukriya tera tere aanese ronak to badhi nahi to yeh mehfil ek jasbat aduri rehti tune apne daman mein chupaye mere aasu nahi to akho ki barsaat adhuri rehti
Wo Nazar Kahan Se Laon Jo Unhe Bola De,
Wo Dawa Kahan Se Laon Jo Dard Mita De,
Milna Tu Likha Hota Hai Takdeeron Main,
Wo Takdeer Kahan Se Laon Jo Mila De......
Wen a TOUCH could HEAL a wound
Wen EYES"S cud SPEAK volumes
Wen a SMILE can confirm I M THERE
then why do v need owrds 2 say"I LOVE YOU."
Dil Hi Dil Mein Hum Tumhain Pyar Bahot Krtey Hain
Lekin Saach Hai K Bataney Se Bahot Dartey Hain

Khud Pe To Hai Yaqin Saanson Pe Magar Nahi.
Moat Se Nahi Aey "Khushi" Zindagi Se Hum Dartey Hain

~ Tum Bin ~
If i were a tear in ur eye i would roll down to ur lips.But if u
were a tear in my eye i would never cry as i would be afraid 2
lose u!
If you wake up 1 day and were asked to have a wish,what would it
be? Mine would be that our love would last until you see an apple
in an orange tree =)
JAhaan Phoolon ko khilna thaa
WAhin Khiltay toh acha tha
Tum He Ko Hum ne Chaha Thaa
Tum He Miltay Toh ACha Thaa
Tumhe KAise BAtain hum
ke tumhe kaise bhulayaa hai
tumhe gham ko ashkoon se shab e gham main jalaya hai
hazaroon zakhm aesay thay
agar siltay toh achaa thaa
tumhe ko hum ne chaha thaa
tumhe miltay toh achaa thaa
Tin tin tin tin tin

8 msgs recivd


1
Helo


2
Hw r u


3
Wht ru doing


4
Dnt frget me


5
I miss u


6
Bye


7
God bless u


8
Remmbr me in ur prayrs always