Zarori Elaan

Zarori Elaan
Zarori Elaan

City Mein 7 Khudkush Hamla Awar
Dakhil Ho Chuke Hein!

Agar Ap Mulk-O-Qoum Ki
Salamti Chahte Hain,
To






Unki Lambi Umer

K Liye Dua Farmain...
  

May, 15 2010     177 chars (2 sms)     2895 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Nayi-Nayi Shadi Thi
Naya Tha Zamana
Dulha Bechain Tha
Sun-Ne Ko Gana
Dulhan Ne Shuru Kiya
Gana





"Bhaiya Mere Rakhi Ke Bandhan Ko Nibana"
Sawan Ki Thandi Raato''n Main


Rimjhim Kerti Barsato''n Main


Main Aksar Socha Kerta Hoon









k

k













Main Kehrey Passay Javaan

Main Manji Kithey Daavan ... ;->
Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
Heer Ranjhey Se Pyar Main

''''Mera Gulla
Mera Munna
MEra Sona
Mera Gugloo''''
.
.
.
.
.
Ranjha Heer Se: ''''Meri Mashooqa Ban, Maa Na Ban'''' ;-
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said “CHING CHONG, MOU.CHU CHA” & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN K PIPE SE PAIR Utha.
Q: Why is Christmas just like a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;-> a day at the office?

A: You do all the work and the fat guy with the suit gets all the credit. . . ;->
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
Filmstar Meera ne Geo k interview me kaha hai k
"Ager Main Jhoot Bolon tu Mera Baap Mar Jaye"

Lahore main us Din 26 Log Heart-Attack se Mar gye :-
Pehli larki 100 wale card main set ho jati thi


Or ab 1000 wale card main b mushkil se maanti hy

FarQ Tou Para Hai

Jeenay Do Musharaf
Open with Love.

Kuch kehna hai apse

.

Dar lag raha hy

.

Wohi baat jo dil ko chhu jae

.

Wohi 3 lafz

.

Mind to nai kro gay?

"INSAN BAN JAO"
''SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA

BOY: WO KASAY?

SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!''