Tum Mein Aur Pepsi Mein Kaya Similarity Hai?

Tum Mein Aur Pepsi Mein Kaya Similarity Hai?
Question:Tum Mein Aur Pepsi Mein Kaya Similarity Hai?



Ans:Both R Cool,
Sweet,
Sub Pasand Karte Hai Aur Most Imp Similarity...

Dimag Wali Jagah ''DHAKKAN'' Hai
  

May, 18 2010     171 chars (2 sms)     2303 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.
''Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehbooba ki ammi thi.. :-)@''
Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
The Seven Modern Sins: politics without principles, pleasures
without conscience, wealth without work, knowledge without
character, industry without morality, science without humanity, worship without sacrifice.
Very True Lines…
Hamesha yaad Rakhain
K
Zindagi main hamesha 2 hi morr
aatay hain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
SAJJAA
TAY
KHABBA….:-)
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->
~ Truth ~

G o D
m A d E
m A n ...

M a N
m A d E
m O n E y ...

M o N e Y
m A d E
m A n
M a D ... ;->


Friend Said to Me:

Mere Paas Ghar Hai,
Car Hai,
Computer Hai,
2,2 Mobile Phones Hain.

Tere Paas Kya Hai?


Maine Kaha:

Mere Paas.

.
.
.
.


Cheeni Hai. :-)
Kanjusi ka matlab kya?





Na call, na sms mila?





Parh parh msg hasda ja?



Saadi ker na koi parwah?




Mera balance muka?





Te apne set nu taala la
Kantey bahrey raston par ap ka kon sath de gaaa
Ami\Abo
Sister\Brother
Wife\Husband

Sirf o sirf ap ki Chappal
A silent Massege By
Feeqa Mochi...
What Is
Pure And Simple
Definition Of
ACCOUNTING ... ?



1 + 1 = 2
(In Private Sector)


1 + 1 = 11
(In Government Sector)

Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O