MiRrOr MiRrOr

MiRrOr MiRrOr
MiRrOr MiRrOr On tHe WalL wHo iS tHe Bad In ThE WorLd ?
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..
.
..

mIrRoR : “JO MESSAGE PAR RAHA HAI WO BAD IN THE WORLD“
.
..
..
B@D BOY
  

May, 19 2010     182 chars (2 sms)     2206 views       Funny

more Funny SMS Messages


Us ki ankhon mein lagta tha k mery pyar ka nasha hai
"paPpu"



Wo to baad mein pata chala kameeni CHARAS peeti thi... ;->
Biwi Shohar Se
"Tum Shaadi k Baad
Badal Gaye Ho !"

Shohar:
"Mene Tumhei''n Pehly
Hi Bata Dia Tha k
Mujhy Shaadi Shuda
Larkio''n Main Koi
Dil-chaspi Nahi .." ;->
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->


Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai


How Altaf hUssain''s Political Can Be Destroyed?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Don''t pIck uP The Phone.

Zardari K Ley Bura Waqt Kab Ho Ga?

"

"

"

"

Simple Jan|X
Jab Qoum K Ley Acha Waqt Ho Ga, , ,=P;->
Koi to hath utha kr MAANG raha hoga,
Koi sur sangeet RAAG raha hoga,
Yun to sms krnay ko or bhi hain,
Per hum ne socha is waqt 1 tu he Bewaqof JAAG rha hoga ;->
Q. y doesnt calvin klein sell raw material(cloth)..... y does it only sell finished cloth....??



i dont think its a tough one



well the answer is




Because....They Sell Cloth See kAy(CK)
A lucknowi nawab meets sardar.
Nawab: Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?

Sardar: O kutty hath to laga, daikh tujhy zalel kese krta hon
Pride, Attitude And
Confidence Are Like
Underwear, You Should
Always Have It, But
Need Not To Show It,
Unless Offcourse You
Are A "Superman" ;)
Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.