3 Sardars talking

3 Sardars talking
3 Sardars talking about Aids1) Mai to condom k bina karta nahi.2) Mai to ungali me bhi condom pehenta hu.3) Mai to bilkul risk nahi leta Parosi se karwata hoon.
  

May, 22 2010     161 chars (2 sms)     2190 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.


Jab koi baat bigad jae

jab koi mushkil badh jae

toh


toh

toh
Hoth ghuma,

seeti baja,

seeti baja k bol

bhaiya...

ALL IZZ WELL
Plz Open this msg. After 6 days, on Tuesday






I know u can''t wait,




So,






CONGRATZ !!



U R D FIRST FOOL OF 2008,
APRILFOOL
in advnce... :-)
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete hain,

WAH,WAH
IRSHAD..
Hum bhool jane walon ko aisi saza dete han,

JOOTA UTARTE HAIN


aur

aur

MOZA SUNGHA DETE HAIN!:-)''
Q- 1 bar 1ladke ki yaad-dasht(memory) chali jaati hai...
toh us ko ice-cream wale utha k le jate hain...
kyon???
.
.
.
.
.
...
.
.
.
...

.
.
.
.
...

.
Ans- kyon ke woh kehta hai.. "main cone hoon.. main cone hoon.." ;->
BREAKING NEWS:

Multan mein Aaj BARAF Giri.
.
.
.
.
.
1 Aadmi cycle par Baraf le kar ja raha tha.
Carrier Dhila Tha aur baraf gir gaye!
Agr spiderman PAKISTAN mai bnti
to us ka nam kya hota...
Zra socho



.



.



.


Phr socho








"JAALAY wala GUJJAR" :-D
Accounts K Student Ki Gali

Saala Bounced Cheque
Dharti Pe Liability
Paidaishi Bad Debt
Dishonoured Bil
Insolvent Aadmi

Itna Maunga K balnce Sheet Tele Nahi Hogi ;->
Ek Sharabi 3r Flor
Sy Neechy Gir Gaya

Log Us k Ird-Gird
Jama Ho Gaye Aur Us
Sy Poocha - Kya Hua
Bhai ?

Wo Bola - Pata Nahi,
Main Bhi Abhi Neechy
Aaya Hon ;->
My Life Funda

How 2 forget
love failure.
SMOKING ? no !
DRINKING ? no !
DRUGS ? no !


Then what..?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
JUST LOVE ANOTHER ONE!
ChAk k m0biLe jAd0 MaiN gADdi tE sAwAr hUndA,

T-Shirt pA jAd0 tyAr hUndA,

VeKhdE nE Loki chAdke chUbArE,

KehNdE kAsh eH sAAdi kUrRi dA yAr hUndA.... ;->
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”