brrrr bbrrrr

brrrr bbrrrr


Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
  

May, 06 2010     114 chars (1 sms)     2335 views       Funny

more Funny SMS Messages



I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
Ek Beggar Ne Darwazay Per Dastak Di,
Admi Ne Andr Se Poch Kon?

Faqeer:Allah Ka Mehman.
Ye Sun Kr Wo Admi Faqeer Ka Hath Pakr Kr Masjid Le Gya,
Or Bola Apko Galti Hui Hai.
ALLAH Ka Ghar Ye Hai. . . .
A beautiful girl goes to Professor cabin
and
say
that i will do anything to pass in the exams
and professor says
NOW OPEN YOUR
.
.
.
.
.
.
Books And Study

Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
Friends Will Share An Umbrela With You When Its Raining ...

But

Best Friends Will Grab The Umbrella From You

And

Yell

"Run LOSER Run" :->
Hazrat Alama IQBAL Ny Apni

Zindagi K 50 Sal Laga K

Hamari Soi Hoi Qoam Ko Jagaya.
.
.
Laikin Ab Yeh Kaam

Wapda Waly Hr 50

Mint K Baad Kar Rahy Hain....


1Admi Santa ki beta se Puchhta he
Beta Papa Ghar me he?

Santa ka Beta Sprite Pete hue
Uncle Sidha bolo Mummy se milna he

Sidhi Bat No Bakwas
Beta : Papa Aap Ki Love Marriage Hui Thi Na .... ???

Baap : Jee Beta !!! Aap Ko Kese Pata ???

Beta: Wo Aap Ki Shaadi Aur Meri date Of Birth Main
Sirf 6 Months Ka Farq Hy na ...
1 kharb


1 arab


1 karor


1 lakh


1 hazar


1 so


1 dafa


I LOVE YOU


Meri jaan


Mery chand

Mery sohny

Mery pyary

PAKISTAN
kia smjhe nadaan?
is shart py khilen ge india sy cricket ki bazee,

agar jeet gaye to katrena hamari, aur haar gaye to veena tumhari
In World,we have only POSTMAN,but no POSTWOMAN ,why?

Bcos ,they take 9 months for DELIVERY
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->