aik dafa pathan nay

aik dafa pathan nay
Aik dafa pathan ne Peshawar se Lahore call krni thi:

Us ne socha k sab se sasti call konsi parre ge,

Phir Us ne

Peshawar se Lahore aa k local cal ke.
  

Nov, 14 2013     152 chars (1 sms)     2922 views       Funny

more Funny SMS Messages

Very Strange . . .

Sindh , Punjab Aur Balochistan
Ka
Cheif Minister

Hota Hy















Jab K N.W.F.P
Ka

"Hoti" Hy . . . [,"]
GOLDEN WORDS

Jo shaks eid k baad apne dosto
ko treat deta ha,

us ko chand jesi Dhulhan milti hai...

-William Mufta
''Ashik ban gaya,Mat karo waar,
Bura nahee ye pyaar,Bura hai intezaar.
Letter diyaa to, Thappad mat maro yaar,
Bura nahee ye ikraar,Bura hai inkaar.
Sharaabee bana to,Mat dalo ilzaam,
Bura nahee ye jaam,Bura hai anjaam.''
''Udhar aap majboor baithe hain...





..Idhar hum majboor baithe hai..





.Baat ho to kaise ho.



Jab idhr udhr do kanjUs baiThe hai..''
Bhakt: Hey bagwan mujhe dard de, mere piche bhut laga de, tension de, mujhe barbaad kar de, dukh de.
Bhagwan: Abey ek line mein bol tuhje BIWI chahiye.
I met money.

I said u r just a piece of paper.

Money smiled n said

ofcourse i''m a piece of paper

but i havn''t seen a dustbin yet in life.
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
Good looks catch the eyes but Good Personality catches the heart,
You are blessed with both!. FLATTERED?. Don''t Be, it was sent to
me, I just wanted you to read it.

India men Umer Shrif ko kisi ny Ungli kr di

umer sharif Murr k bola

Beta Utna hi nikalna Jitna kha sako...=P;->
Enter PASSWORD to touch my heart







*




**




***





****









WRONG CODE!

U have touchd my feet.

Anyway
JEETE RAHO.. :p
18 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
......18 yr old girl-- get lost ! no !
.
.
.
5 yr old boy-- will u marry me ?
.
.
.
.
.
18 yr old girl-- OMG ! he's shoo cutee (^_^) yes yes i will !!

This iz Cheating..