Kajra Re"

Kajra Re"
Kajra Re"


If Amitabh Bchan Make Grand Father
Then Wht He Wud Say 2 His Nephew?

?

"Rishtay Me To Hm Tumharay Baap Ha¡N,Naam Hai Hamara Shanshah"
  

May, 17 2010     156 chars (1 sms)     3274 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P
By all means marry. If you get a good wife, you''ll be
happy. If you get a bad one, you''ll become a
philosopher.
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
A BOY ON DATE WID GIRL in CaR,

Jan!

Mene tum sy 1 baat chupai k

i''m already married

Girl: oh God TUM Ne TU DaRA HI DIYA,main samjhi ye car tumhari nai he
Akbar:Anarkali tjhe kya chahye

"Taj"ya"Takht"?

Anarkali:
Jahanpanah mujhe na Taj chahye aur na hi Takht

mujhe sirf 1 naya Connection chye

Talk shak ka :-)
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
A reasent studdi haz shon

dat peepal hoo aar werry

gudd lukeeng aar werry

baddd att spallings... ......... .

Vatt iz yorr

opeeneun???? ?

1 Larki Namaz Parh kr Dua mang rahi thi,

Uski Maa ne Pucha: Tum ne Dua me Kia Manga?

Larki: Wohi Manga jo Har Larki ki Khuwaish hai

Maa: Kya?

Larki:

.
.
.
HumAyuN
men think they are LEFT behind...
and women think they are always RIGHT to leave men behind?
When Words r not enough,
To express your feelings,
Dont think u r in love,
You just need to ..































Join

English Course. . . ;->


Interviewr: Kya Ap Abhi Tak kanwari Hain?

Actress Meera:G Nahi Main Abhi Tak Unmarried Hoon.