Why are wives more

Why are wives more
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!
  

May, 19 2010     115 chars (1 sms)     4577 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab Koi Baat Bigar Jaye
Jab Koi Mushkil Par Jaye
Tou
Tou
Tou
,,???

(".)
<))>
JL

Tou Yaad Rkho K
"Puthey Kamman De Puthey Nateejey" ;->
Ek Memon dOctOr k pass gaya aur bOla
k ghar ja kar mareez check karne
k kitne paise Lo ge?

DoctOr: 300 rupay

Memon: Chalein DoctOr sahab..

Ghar pOhnche tOu DoctOr
ne pOocha k mareez kahan hai?

Memon: Mareez kOi nahi hai,
Taxi wala 500 rupay maang raha tha
aur aap 300 mein le aaye



Ho Gaii Teri Shakal Kaali





Ho Chuki Aliya Ki
Bahaali






O Mardood Zardari






Ab Tou Khol De Bike Ki
Double Sawari
Larki Set Kerne Ka Easy Tareeqa!















Jo Kameena Mujhe Sms Nahi Karta,
Main Usko Tareqa Nahi Batata
1st day ur friendship was like a drop

2nd day its like River

3rd day its like Sea

4th day its like an Ocean

NowIts like sunami


HELP!

HELP!

HELP!
A Gun Can Kill Sum1

Fire an Burn Sum1

Wind Can Chill

Anger Can Rage Till
It Tears You Apart

But

Power Of Ur Smile Can Heal
A Frozen Heart ..

KeEp iNg
With love this wish is sent your way ,
for a very special kind of day
Kya Tmhain "YAAD" Hai ?


Wo Raat
Wo Mulaqat
Wo Mera Israar
Wo Tmhara Inkaar



Aur Phir Baat 50 Rs Main
Final Honay k Baad


Tum Ne















"Gutter Ki Safai Ki Thi" ;->
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!
sunny--"ghalib ne bhari mehfil mein sher mara,
ghalib ne bhari mehfil mein sher mara"

bunny--phir kya hua??

sunny--phir hona kya tha....."sherni vidhwa ho gyi"
''Hum ne ki dosti aapse Bohat sochne k bad,

Kuch b na dekha aapko dekhne k Bad,

Duniya chor deinge
apko chorne k bad,

ALLAH maaf kare itna Jhot bolne k bad.''
Wat wud
U do if..


U lose me
1day?


























































































So cute..I knew u''ll search 4me... :)