Why are wives more

Why are wives more
Why are wives more dangerous than the Mafia?

The mafia wants either ur money

or life...The wives want BOTH!!
  

May, 19 2010     115 chars (1 sms)     4611 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D


"HAPPY BIRTHDAY"
To You

Shocked ?

Actully Aaj Ke Din

James Hawk

Ne DHAKKAN Banaya Tha..

To Maine Socha Har DHAKKAN Ko Wish Kar Doon... =P ;->
Suna Hai Aapki Muskurahat Pe Har Kio Marta Hai.

.
.
.

Zara Time Nikaal Kar Aana To.

.
.
.

Ek Chooha Maarna Hai. :-P
Jab Tum Hum Se Khafa Ho Jao Ge . . .








Jab Tum Hum Se Rooth Jao Ge . . .









Jab Tum Humai''n Bhool Jao Ge . . .






Tabb






Aisa









Thappar Pare Ga Na K Sab Yaad Aa Jaye Ga . . . ;->

Agr tm kisi naik orat ko janchna chate ho K..
.
Wo naik serat hai ya nehi, To...
.
Srf itna pta kro k Wo...
.




Star plus tou nahi dekhti. :-D
Son:Mujhe circus dekhna hai.
Papa:I M busy
Son: Waha 1 ladki chote-2 kapdo me
cheete pe sawari karti hai
Papa: Chalo chalte hai,
kaafi dino se cheeta nahi dekha
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
Boy:Im not rich like Noman, i dont

even have a big car like Noman,but

i really love U!

Girl:thats ok but tell me more about Noman..!
ONCE PEOPLE TOLD ME LOVE IS TRUE,
I DIDNT B-LEAVE IT TILL I FOUND YU,
NOW DAT U GONE, IM GOING KRAYZIE,
I WISH U WUZ HERE N TELL ME "I LOVE BABY
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)


Aaj humara unwaan hai....
*" MAA "*


Maa kon hoti hai?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




.





.
.


Abbu ki wife...
Itna b nhi pta.?? =P ;->