After returning

After returning
After returning back from a foreign trip,
santa asked his wife, Do I look like a foreigner?
Wife: No! Why?
Santa: In London a lady asked me r u a foreigner?
  

May, 20 2010     161 chars (2 sms)     2419 views       Funny

more Funny SMS Messages

a child never saw his hips. Once his teacher slapped on his hips, he came home and saw his hips n said "Kaminey ne do tukde kar diye"
Dictionary is da only place where death comes before life,
success before work,
& divorce before marriage.
but the Best part is Friend comes before relatives.
!!!!!!!!!!! (QB)!!!!!!!!!!!!!!!


Sardar 2 Srdarni: Janu Coka-CoLa Peeney k Baad Kch Krny Ko Dil Chah Rha hy?

Srdarni: (Sharmaty Huey) Kro Jee...!


Srdar: BrrrRrrrRrrrR ;->
''Khush to bahot hoge tum,Ki forward karne ke liye SMS mil gaya,Magar aab kya karoge...?Jab msg me kuch bhi nahi mila...?''
"LOVE"
In France is a Comedy,
In England a Trgedy
In Italy
a Wonder,
In Germany
a Drama,
But
In Pakistan
National game
Hai sub khelo...
A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->
Hum apko dekhne ki chahat rakhte hain,
Aapki har baat dil me chupaye rekhte hain,
Najane kub AAP T.V per aa jayen,
Isi liye din raat Cartoon Network lagae rekhtay hain..
Thinking Of Lady Banker ...

Lagta Hy K Mere Husn Mein Kami Aati Jarahi Hy


Q K

Logo''n
Ne
Ab
Mujh se
PAISEY
Gin
Ker
Wapis
Lene
Shruu
Ker Diye
Hain ... ;->
mufti muniBurehman ney kaha hai
k rozy 30 rkahy jhey ghy
kisi ney pocha is saal kiyooon..
jawab mila
,
,
,
,
,
,
,
,
Kis Ne Kaha Tha Pepsi 65 ki Kardo
ab bughtooo.
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
Sir :pyar or ishq mai kya farq hai,

Student:sir pyar wo hai jo
Aap apni beti se krtay hain,


Sir :GOOD!Or IHSQ?



Student:sir jo mai ap ki beti se krta hon.>