Wife: If I die what will u do?

Wife: If I die what will u do?

Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!

Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai
  

May, 26 2010     148 chars (1 sms)     2265 views       Funny

more Funny SMS Messages

Laziness is our biggest enemy ( Allama iqbal)

We should learn to love our enemies ( Quaid-e-Azam)


“ Dasso hun mamay di maniye ya chachay di “
If some body say

u r intellegent
u r smart
u r handsome
u r cute










Than give him a slap,

And tel him / her


To day is 26th March

NOT FIRST APRIL.
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ...
Thief with knife:Tera paisa nikal.!
Man:Do u know who I am?
I''m P.Chidambaram the FinanceMinister
Thief:Acchha???To phir MERA paisa nikal

Ek larki ka dil sab sy zaida kab dukhta hai?




Jb wo kisi kaam wali ko apna
lawn ka print pehne hue dekhti ha


( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
Teri Maa ki
Teri Behen ki
Tere BaaP ki
Tere Bhai ki
Tere pure khandan ki....










JAAN hy tu pagal !!
Apna khayal rakha kar ;-)
Its God''s responsibility to forgive the Terrorist Organizations.

Its our responsibility to arrange the meeting between them and god.

PaKisTan Armed Forces ;->
A Woman''s Mind

Is Cleaner

Than

A Man''s Mind ...

Coz

She Changes It

More Often ...
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!