A Chini was in hospital.

A Chini was in hospital.
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said “CHING CHONG, MOU.CHU CHA” & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN K PIPE SE PAIR Utha.
  

May, 26 2010     180 chars (2 sms)     2351 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dua hai k Allah Aapko

Quaid ki akal
Iqbal ki shakal

Liaquat ki shewani
Sir syed ki jawani

Nehru ki Chal
aur
Gandhi k baal de

AAMEEN.
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..
Raat k 2 baje baji ghar ki bell..




Maine gate khola,
Chowkidaar bola..











.
All iz well..

-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->
Larke wale: shadi ki date jald fix kr dain.

Larki wale: nahi abi hamari beti parh rahi hai.

Larke wale: parhai bad me b ho jaye gi, hamara beta
monkey nhi jo ap ki beti ki kitabain phaar de ga. :-D
Tofani barish mein rat ko,
shop per 1 admi pizza lenay aaya
SHOPKEEPER: Aap married hein?
Admin:Is tofani barish mein kia
meri maa mujhey pizza lenay bhejay gi?

GIRLS'' TOP 10 LIES

1.I miss u
2.I m single
3.Main pehli dafa kisi larke se baat kr rhi hon
4.Main cozin se baat kr rhi thi
5.Mjhy TUM kehna acha nhi lagta
6.Main pyar pe believe nhi krti
7.Main duusri larkio''n jesi nhi
8.Mjhy kuch nahi pata
9.Sab larke ek jese hotey hyn
10.Tum meri zindagi k pehle aur aakhri larke ho, main nahi reh pao''n gi tmhare bina.
Send to girls
So they can laugh
Coz
They knw its true ... =P =D
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
Wife: Main tumhari yaad mein
15 din mein hi aadhi ho gayi hun,
mujhe lene kab aa rahe ho?

Husband: 15 din aur ruk jao ......... ;->
A.O.A!

How Are You?

Aapko Ek Good News Suna Dun,

Is Month Ki
29 Ko Meri Mehndi Hai
30 Ko Baarat Jay gi,
31 ko InshaAllah Valima Hoga.

You and Your Family is Invited Dear!
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??




Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
Tusi sadi jaan ho

Punjabi ho ya Pathan ho

Choclate ho ya Paan ho

Coke ho ya Shezan ho

Angel ho ya Shaitan ho

Tusi jo b ho...sachi tusi sadi jaan ho.../ ;-
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge