a scientific questio

a scientific questio


A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
  

May, 06 2010     132 chars (1 sms)     3198 views       Funny

more Funny SMS Messages

How lazy people like u wash face in the winter season?










They stand infront of da mirror, throw da water on da mirror & say
Oh God sooooooooooo cold water ;->


Wh8''s The Difference
Between Mechanical
Engineer & Civil
Engineer ... ???











Mechanical Engineer
Build Weapons , Civil
Engineer Build Targets ... ;->
A good friend will bail you out of jail, but a best friend will be sitting next to you saying,

"damn v screwed it up but that was fun!"
Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
Judge: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you call me saala?
Lawyer: My Lord, I said kaun ‘Sa Law’ kehta hai?
Arz kiya hai...

"Irshad..Irshad"


Zameen se uthi flak pe cha gaie''

Wah..Wah..

Zameen se uthi flak pe cha gaie''


Oye hoay ghar bhago yaro LIGHT aa gaie.
Sardar K Restaurant Per Customer Ne Kaha:

O Sardar Ji Soup Me Makkhi Hai,

Sardar Ji: Oye! Dil Bara Ker Yaar,

Makkhi Tera Kitna Soup Pi Jaye Gi... :-) :-)
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!
''In Sardiyon Main Romance Acha Nahi FARAZ...

.
.
.
.
.
.


Geezar(Geyser) Tera Kharab Hai Kuch To Khayal Kar...!''
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Apne Sasur Ka Dulaara Hun Main

Apni Biwi Ko Bhi Pyaara Hun Main

Filhaal To Ye Sab Sapne Hain

Kyonki Abhi Tak Kunwaara Hun Main... ;->
Meri zindgi pr faqat itna Ehsan kr do,
ik baynam se mohabbt mery nam kr do,
ik subha ko milo or sham kr do,
OR sham tak mery ghar ka sara kam kr do..;-)