a scientific questio

a scientific questio


A SciEntiFic Question:

Q: Paad Ki Smell Q Hotee Hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
A: Taakay Behray Loag Bhi Enjoy Kar Sakain ;-)
  

May, 06 2010     132 chars (1 sms)     3201 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki.
Banta: That''s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha





Wrong Number
A LiA Little Girl Whn Askd
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->
Her Name Wud
Rply-"I''m Mr. David''s
Daughter"
Her Mother Told Her
This Was Wrong. She
Must Say-"I''m Jenifer
David"
The Vicar Spoke 2 Her
In Sunday School &
Said-"Aren''t U Mr.
David''s Daughter ?"
Wid Her Mom Standing
Just Away, She Rplied
"I Thought I Was But
Mom Says I''m Not" ;->
Police ne larka aur lrki ko motar cycle pe jatay rok kr pocha

Kya lagti hai yeh tmhari?

Lrka:Wesay to kuch nhi lagti,
Break lgaon to thori thori sath lgti Hai..
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.
Teacher:Whats ur name?
Boy:Tata Indicom
Techer:What can you read?
Boy:Hutch ka chota recharge sirf 10 rs me
Teacher:apki life ka kya hoga?
Boy:Spice hai to life hai
Teacher:Tum apni life mai karna kya chahte ho?
Boy:Kar lo dunia muthi me
teacher:Class se bahar chlay jao
Boy:Aisi aazadi aur kahaan?
Arrange Marriage:

5,00,000 Shadi Par.

1,00,000 Haq Meher.
Aur
Shadi ki Muktalf Rasmon Pe Rs.50,000

Shadi k 3 Dino Ka Khrcha Rs.6,50,000

Yani Shadi k 1 Din ka Kharcha Rs.216666.6667

1 Ghantay ka Rs.9027.77778

Or 1 Minute ka Rs.150.462963

.

Ufff! Tauba Tauba.



Love Marriage:

Sirf 120 Rupay Ka Stamp Paper.

.
.

A Massege From: The Students Of Accounting & Finance.

Invest at Your Own Risk.
KASHMEER Hamara Hai Aur Hamara Rahe Ga Hum Use Jeete Ji Aazad.?




Nahi

Hone Denge

Q
k

Agar Kashmeer Aazad Ho Gya To

5Feb Ki Chuti To Gayi Na Hath Se.. ;->
English sher by PAPPU:

Always dream to raise higher,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo0fer tu meri, main tera amplifier..... ;->
No1 can ever b satisfied wid 3 things in life:

1.mobile

2.automobile

3.girlfriend

Bcoz dre is always a better model available in future. . . ;->
Aik Pathan Ne Aik Pad Mara Phir Dosra,
3,4,5,6.
Kisi Ne Kha Khan Sahab Yeh Kya?
Pathan: Aaj Hum Ne Package Karaya Howa Hai.
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:

English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."

Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!:)=P


I just feel u….

Whenever I feel u….
I just miss u …..
Whenever i miss u ….
I just wanna See u ….
Do u know why…….

It’s juts because …………

******I LOVE CARTOONS*******