LovE is Not HoW

LovE is Not HoW
LovE is Not HoW LonG U''ve BeeN 2gEthEr;
nOt HoW MucH U''ve GIvEn oR RecEivE;
Not hOw MaNy TimEs U''ve HeLpEd EaCh OthEr
--- Its HoW U VALUE EaCh OtHEr...
  

Jun, 12 2010     158 chars (1 sms)     4045 views       Love

more Love SMS Messages

The shortest word for me is ''''I''''

The sweetest word for me is ''''LOVE''''

The only word for me is ''''YOU'''' . . .
Luv is beautiful bcoz

it''s a feeling controlled by heart,

bt FRNDSHIP is much beautiful

bcoz it''s a feeling dat controls d HEART
Pain

iS SuCh An

UnComFortAble fEEling

That EvEn A

Tiny Amount Of It

iS EnoUgh

To Ruin EvEry

EnJoYmEnt
D se dil
D se dilagi
D se dewangi
D se dard
D se dosti
D se dushmani
Per D se itna bhi Door mat hojana k
D se meri dil ki Dharkan ruk jaye
Kisi ki dhadkan ke piche koi baat hoti hai...
har dard ke piche kisiki yaad hoti hai...
aap ko pata na hoga...
apki har khushi ke peche hamari faryaad hoti hai!
FEEL MY LOVE
Mere pyarko "GUSSE SE"ya phir
"MOHABBAT" SE ya phir
"DHOKE" SE ya phir
"MAJBOORI" SE ya phir
"DIL SE"
FEEL MY LOVE
MY SWEET HEART FEEL MY LOVE
Pyar me mila har gum uphar hota hai,

pyar wo hota hai jisme intjar hota hai.

Sadiyon tak intjar karte hai wo

jinhe apne pyar pe aitbar hota hai.
I have the "I",
I have the "L",
I have the "O",
I have the "V",
I have the "E",...
so pls can I have "U"?
Zubaan se tumhe keh nahi sakte
Isliye hmesha khuda se Fariyaad karte hai
Jab bhi tumhara Dil jor se dhadke
Samajh Lena hum tumhe
Dil se yaad karte hai.
Love is not how u 4get but how u 4give.............. It''s not how u listen but how u understand............... It''s not what u see but what u feel.................. & Its not how u let go but how u hold on.
Agar sansen mehk jaen, Agar ankhen chalak jaen, Agar khuabn ki khuaish ho, Agar phool’n ki barish ho, Agar hanste hoe rone ko ji chahe akele mai, Agar koe dekh kr tm ko, kahen kho jae melai mai, Agar tm pouchne jao k akhir kia haqikat hai, Aur is ka ye jawab aei ” mujhe tm se nufrat hai” Samjh lena MUHBT hai, Samjh lena MUHBT hai.
widout even realising it,
u tel me u luv me so many tym ,
a day
in so many wayz.. ..

i hear it in ur voice wen u say
sweet things 2 me for no
special reason

i c it in ur eyes
wen u luk at me lyk no1 in d world u would rather b wid

i feel it wen v
hold hands n in private momentz wen nuthing
matterz but d both of us
sharing our luv 4 each other.. ..