Ishq sabhi ko jena

Ishq sabhi ko jena
Ishq sabhi ko jena sikha deta hai...
wafa ke naam par marna sikha deta hai...
ishq nahi kiya to karke dekho...
zalim har dard sehna sikha deta hai...!
  

Jun, 17 2010     153 chars (1 sms)     3129 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
Ajj Halki Halki Barish hai
Ajj Sard Hawa ka Raqs bhi hai..
Ajj Phol bhi Nikhry hain
Ajj un main tera Aks bhi hai
Ajj Badal Kally Gahry hain
Ajj chand pe lakhon pahry hain
Khush tukre tare yadoon k
Bari dair say dil main thary hain
Ajj Yadain uljhi uljhi hain
Ajj taar yeh dil k sulge hain
Ajj yaad bohat tum aye ho...

"AJJ YAAD BOHAT TUM AYE HO"
Without ur SMS days are like:
Moanday,
Tearsday,
Wasteday,
Thirstday,
Frightday,
Shattereday
& Sadday.
So send me SMS everyday.
I never thought that you would ever do that everything we had is gone
said you loved me said never leave me maybe you just heard your wrong
cause im damaged, im damaged, don’t know what to do, baby
im damaged so, so damaged because of you
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.
larki: ilove u
Larka : larki k sar per dupata de kr haath pakarta h or khta h behna 5 waqt ki namaz perha kro pyar mn kuch nahin rkha
larke k jane k bad larki apne hath mn pakri parchi kholti h to likha hota h
aqal ki aandhi marwae gi kya piche meri b.w thi phone per baat krte hn :p
Har phoolko raatki raani nahi kehte,
Har kisise dilki kahani nahi kehte,
Meri ankhonme namise samajh ja jaana,
Deewane har bat zabani nahi kehte
Roti huyi aankho se tujhe muskan kaise du

Anjaan hu khud tujhe pehchan kaise du

Tu hi to hai jaan meri

Tu hi bata tujhe apni jaan kaise du.
Do u know how to entertain Foolish/Stupid peoples
* PRESS DOWN *
>
<
>
* PRESS UP *
Loading the Babe meter.....

5%

17%

26%

57%

78%

99%

100% COMPLETE

Processing data..

ANALYSIS COMPLETE

U R A 100%
Gorgeous Babe XXX!
Ishiq sasitaaa bohit milaaa thaaa,,,,,

Ishiq mahngaaa bohat para hy...!!!