Ishq sabhi ko jena

Ishq sabhi ko jena
Ishq sabhi ko jena sikha deta hai...
wafa ke naam par marna sikha deta hai...
ishq nahi kiya to karke dekho...
zalim har dard sehna sikha deta hai...!
  

Jun, 17 2010     153 chars (1 sms)     3133 views       Flirt

more Flirt SMS Messages

Kaash ke un ko Aaye khayaal Humari is bezaar Halat ka

'Faraz'

Woh log jo apna bana ke Bekhaber se Rehte hain...
A,B,C,
D,E,
F,G,H,
I,J,
K,L,M,
N,O,
P,Q,R,
S,T,
U,V,W,
X,Y,
Z.
1,2,3,
4,5,
6,7,8,
9,0
thank God, all buttons of my phone r working fine, aap apna kaam karo .!.
pahlay hat ma lo
phir mon mal lo
phir tokh laghao
phir sidha karoo
phir sorakh ma daloo
uf
kithna muskhil ha soi ma dagha dalna
In da mornin I don’t eat coz I think of u,
at noon I don’t eat coz I think of u,
in da evenin I don’t eat coz I think of u,
at night I don’t sleep coz Im hungry
Why do U think I SMS u ?
Is it because I care ? Or I miss u ?
Or I love u ? Or I need You ? No ! It"s b"coz...
I need a person for just time pass
Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar..

Wa wa wa...

Faraz k ghar ma hai 1 chota sa titar.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Bari gal kiti a la lo chiter ...$;-)
Can you see me? no?
Turn around, can you see me now? no?
Turn again, can you see me now?
I can see you because you have a special place in my heart!
us ne kaha or dabao ,,,,,main dabaya ,,,
us ne kaha or dabao ,, main ne or dabaya ,,,
us ne kaha baniyan nikal do phir dabao
main ne phir dabaya ,,,
us ne kaha paint bhi nikal do phir dabao ,,,,
main ne phir dabaya dekha ho gya na suit case band :d
Those who can"t have u hate u,
those who have u can"t handle u,
those who abuse u lose u,
& then there are those like me who just can"t refuse u!
Without ur SMS days are like:
Moanday,
Tearsday,
Wasteday,
Thirstday,
Frightday,
Shattereday
& Sadday.
So send me SMS everyday.
Baton baton main bicharney ka ishara ker k.Khud bhi roya wo bohat,hum say kinara kar key.
hansi aati hai mujhe hazrat-e-insan per, kare khata khud la''anat bheje shetan per.