If In Exam U Have

If In Exam U Have
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
  

Jun, 17 2010     134 chars (1 sms)     3635 views       Exam

more Exam SMS Messages

lyf of da collge student
wallet hai paisay nhi
lecturere hai attendence nhi
cell hai balnce nhi
frends hai girl frend nhi
exam hai tension nhi
parhna hai mood nhi
Of course I am not going to cheat on the exam tomorrow,
I am simply going to study during it !!
A student grabbed a coin,

Flipped it in the air & said,
“Head, I go to sleep.”

Tail, I watch a movie.

If it stands on the edge I’ll study:p
Teacher:
pani ka formula batao
student:
h2MgClNaClHnO3H2SO4.
Teacher:
stupid,ye kia hai??
student: sir ye selaab ka pani hai
Students K Dard University Kya Jane
Colleg K Riwaj Parent Kya Jane
Hoti Kitni Taqlif 1 Paper Likhne Me
Wo Paper Check Karne Wala Kya Jane...
What’s Fear ?

Fear Is The Deep Wrencthing Feeling In Your Stomach

When Pages Of Ur Book Still Smell New

&

Just Few Hours Left For Ur Examz ;->
If All Pakiz Strt Studyin & All Get Good Marks

But, Jobs r Limitd

den

More Unemploymnt

More Youth

More Suicides

More Crime

''''SAVE PAKISTAN STOP STUDYING'''' ;->
Class Rooms R Like Train

1st 2 Bench R Executive Coaches

Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment

N Last 2 R Sleeper Class. . !!
itni shidat se maine pass hone ki koshish ki hay


k har teacher nay mujhay marks dene ki sazish ki hay


yeh exam bhi apni filmo ki tarha hotay hain



end mai sab kuch acha ho jata hai


HAPPY
.......ENDINGS
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
lamha lamha waqt guzar jaye ga
kuch hi dino main tera result aa jaye ga..
dua ker ley .
.
.
..
.
tu koi amir khan nahi jo



all is well keh kr top kr jaye ga...:P
dedicate to all students..
ALLAH ka diya sab kuch he :-
Books he
Notes he
Time he
aur hausla to itna he ke…
jb chahe padh ke TOP kr sakte he,
bus 1 hi bat ki kami he,.
.
.
.
“MOOD” Sala bnta hi ni..