If In Exam U Have

If In Exam U Have
If In Exam U Have One Of Question About Me
Then How Will U Define Me In Some Words ?
Ur Answer Shud Be Based On Truth, Reply Me Now
  

Jun, 17 2010     134 chars (1 sms)     3634 views       Exam

more Exam SMS Messages

Class Rooms R Like Train

1st 2 Bench R Executive Coaches

Reserved For VIP

Middle 2 R General Compartment

N Last 2 R Sleeper Class. . !!
Jab sardi ki raaton main kitaab kholo to zehan main aik "Equation" aati hai..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bed + Razai = Dafa karo parha
Happy Exam season
Students While Studying For Exams

-Books n Notes Open


-Highlighting Sentences



-Pen In Mouth


-Blank Page




-Eating Drinking



-Turning Pages




-Readin ''Headings''


-Thinkin About Where To Start From

&



Texting Friends
Oye Kitna Hua? Mujhy Bht Tension Ho Rahi Hy
Plz Pray For Me =P ;)
Rain of summer, snow of winter,
grace of autumn, glory of spring,
May beauty of every season
give ur heart a beautiful reason 2 smile.
May God suceed u in every exams of ur life.
Good luck & all the best
Aya Tha Imtehan Me Mazmoon Husn Par,

Parchay Main Sb Ne Chehara Mera Bana Diya :-)

uff....

Ye Class felloz B na?

1st Aye hen sb
Yeh student ki pehchan hai.
Hath mein cigret mun me pan hai.
Mashoor ye shetan hai.
Yeh student ki pehchan hai.

Parhna isay ata nhi,
Class me kabi jata nai,
Canteen iski jan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Jalso me sab se agay hai,
Naaro me sab se agay hai,
Imtehan me naqal iski aan hai,
Yeh student ki pehchan hai.

Larkio k pichay para hai,
Jo larki ghusa ho jaye zara,
Tab yeh uska banta bhai jan hai,
Yeh student ki pehchan hai
Student Problem

Kuch Badli Hui Taqdir Nazar Ati Hai

Yadon Ki 1 Zanjir Nazar Ati Hai

Parhen B To Kia Parhen

Har Page Pe Bachiön Ki Tasvir Nazar Ati Hai!
tney bharam tootey they ik aur bharam toot gya,






ussee subject pas huwa jis ka paper mujh sey chooot gya
3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
Khusra Math Ke Paper
Mein Dance Kar Raha Tha.
Examiner: Ye Kya Kar Rehay Ho?
Khusra: Meray Teacher Ne Kaha
Tha Math Mein Her Step Ke Number
Hotay Hain…
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale.......
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
...
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma'am may i come....
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy.....
*UNI: yar aik paper to phar k dae :-D
*K.G: clas tst me star.....
*UNI:Full mOOn hi naseeb h0ta hy yar

Why we don’t study whole year, and study at the last momet of EXAM time?
The answer is.
-
-
-
-
-
Sahil ki khamoshiyon mein to koi bhi kashtiyan chala leta hai..
Par Tufan mein kashtiyan chalane ka maza hi kuch aur hai…