Sceince kehti hai

Sceince kehti hai
Sceince kehti hai paani boil karne se
germs mar jatay hain.

Science ko yeh to btao k germs ki
Dead bodies to paani
mai he rehti hain na;-)
  

May, 13 2010     145 chars (1 sms)     2840 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pyar K Season Me Apne LOVE GURU Se Janiye Kitna Gehra Hai Ap Dono Me Pyar!!


Type LOVE SpaceSpace Send It To Ur Father''s Number.
He WilL Tel U Everything.
Sidhu ki maa ko gussa kab aata hai?

jab sidhu laughter challenge main

hans hans kar har contestant se kehta hai-

bas kar mere BAAP
Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"
HUGLI HUGLI

DUGLI DUGLI

BUGLI BUGLI

SUGLI SUGLI

UGLY UGLY
Busssssssssss!!!


hans mat.....yehi rang kala kerne wala mantar tu ne perha lia he na......KAALLIIYYAA
School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!
Kya aap confidence se chalte hai...

kya aap penalty bharte hai...

kya aap mobile ke bill se darte hai...

To aap sms kyon nahi karte hai?

Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
1 Boy:Yar larkion ko “I love you”
kehnay ki sub se achi jaga kon si hai?
2 boy:Mazaar
1Boy:woh kion?
2boy:kion k wahan unke paon mein chappal nahin hoti.
Boy: Tujhko Kya Bhejon?

Barish Ki Pehli Boond?

Aasman Ka Sab se Roshan Tara?

Shakh Pe Khila Surkh Gulab?

Muthi Main Qaid Ik Jugnu?

Honton Pe Saji Ek Khuahish?

Ya

Aankhon Ka Ik Khuaab?

Girl: Mujhe Bas 5 Kilo Cheeni Bhejdo. :-)
Beemar shohar:
MuJhe Janwron k doctor k pass le Jao..
Biwi: Wo kiun..?
Shohar: Roz subah ''Murghe ki trah uth jata hun,
''Ghore ki trah bhag k ofice jata hun,
ghaday ki trah kaam krta
hun,
Ghar aa k sub par kutte ki trah bhonkta hun,
Aur

Raat ko ''Bhains k sath so jata hun..

If You Love
Someone / Something








Let It Go ...









If It Doesn''t Return ...










Hunt It Down
And
Kill It ...
u r the biggest FOOL on this planet...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
upar bol diya na.?
ab yaha neeche kya certificate dhoond rahe ho?