Funny Nick Names by wiqdgr8

Funny Nick Names by wiqdgr8
This Mouse is Cat of Donkey the Best monkey way to paagal make funny you smile.....
..
..
..
..
..
..
..
Confused????
..
..
..
NOW READ IT AGAIN LEAVING ALL YOUR NICK NAMES.... :D :D :D
  

Sep, 02 2011     185 chars (2 sms)     3422 views       Funny

more Funny SMS Messages

Just Say 3 Wordz & W¡N A Black Coat. .No Wait No Draw,
!


!


!


!


Go Musharaf Go


4 More Detail Visit Da
"Long March"
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Open kyo aya?

Sardar: Apple Khanay

bandar: Yeh to aam ka darakht hai

Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
Mafi nama"
Agr
meri
missbell/sms
se
Aap
preshan
ya
tang
ho to
bila jhijhak
apne
mobile
ko
khench
k
diwar
pr
de
maren
na rhy ga phone!
Na bajy gi tone.
What does a buffalo produce during an Earth Quake?

A: Milk Shake
1 Bhangan 2sri Se
Mjhy Tou Aisa Larka
Chahiye Jo
Charsi Ho
Sharabi Ho
Mela ho
Badbudaar Ho

2sri Bhangan: Chal
Kameeni Msg Padhne
Wala Sirf Mera Hy ... =P ;)
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
''FATHER: How Are Your Grades, Son?
SON: Under Water, Dad.
FATHER: Under Water? What Do You Mean?
SON: They"Re Below C Level
Copy to clipboard''
duniya mein sab sey aasaan kaam


















koi nahee hai.Dekha sms pardna b barda Mushkil hai.
How to grow up a baby 2 make it absoulte charming, smart, good looking, truthful n extremely intelligent kid ?
.
.
.
.
.
.

ASK MY PARENTS. :)
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)
Dosti karo TELENOR wali se.pyar kro INSTA wali se.date maro U FONE wali se Aankh larao PAKTEL wali se Gift lo WARID wali se.or SHADI karo BAGAIR MOBILE wali se
Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)