What’s the fluid capacity

What’s the fluid capacity
What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
  

Aug, 22 2013     70 chars (1 sms)     6144 views       Politics

more Politics SMS Messages

zardari aur Nawaz kee dosti aaj kal k pyar kee tarha hai,
naheen mantey,
Proof: "jab larki flirt karney k liye kehti hai"I love You" to larkey ko lagta hai k jaisay uss nein kya kar diya hai, halankey haqeeqat mein kuch b naheen hota"

Issi tarha jab zardari muskura detein hein to nawaz samjhtey hein k maumla suljh ghaya halankey hota kuch b nahee
Politics is the gentle art of getting votes from the poor
and campaign funds from the rich,
by promising to protect each from the other.
Wat did Clinton say wen accused of copying
his homework frm his galfrnd at Oxford?
I dint hav textual relations wit tat woman.
A good leader is a person who takes a little more than his
share of the blame and a little less than his share of the credit.
The flood of money that gushes into politics today is a
pollution of democracy.
Good leaders are like baseball umpires;
they go practically unnoticed when doing their jobs right.
Pawy gusa kro
Pawy rowo
pawy pitto
pawy rola pao
Pawy aby nu daso
Pawy mobil tor deo
80 ty
.
.
.
Apna vote ( sher nu pa dita a)
(-,-)
<) )>
_/ /_Aaahoo!
Yeh Bhazi Khoon ki Bhazi hai
Yeh Bhazi tum hi haro ga
Har ghar se Bhutto nikla ga
Tum kitna Bhutto maro ga

Jiye PPP
Jiye BHUTTO
Jiye BENAZIR
Ajkal sirf 2 topic ke bare me bat horahi he
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Election 2013……. And Aashiqui 2:-P:-;-)
Tmhara farz hai dalna
Tmhra Haq hai dalna

Acha lge to dalo
Bhrosa hoto dalo

Jaha mrzi dalo
Jsko mrzi dalo

0rat ko dalo
Ya Mrd ko dalo

Pr dlo zrur apna

VOTE
Dil main he mere Dard-e-bhutto

"Dard-e-bhutto"
"Dard-e-bhutto"
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
""Dard-e-Bhutto""
""Dard-e-Bhutto""
Larki khubsurat honi chahiyeh ……………………….
.
.
Q ky ……..
.
.
.
.
.
..
Shareef to Nawaz shareef be hai……