Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5162 views       Funny

more Funny SMS Messages

\ /
\/
/\
0 0

Meri taraf se tmko Ye kenchi gift.yeh lo aur Logo ki Jaib kato or sms k Lye Paise jama karo
1 Murghi ko QATAL karo.

Oil mein Use GHUSAL do.

Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
dil hai k manta naheen,
dil hai k manta naheen,




na manein hum nein uss sey kab mashwara mangha hai
(Shortest Joke)

Fan: Happy Birthday
Meera: Same To You :-D
Ek sardar motorway par cigrate pita hua bhag rha tha us se kisi ne pocha
"kia kar rahay ho?
Sardar:
main dekh raha hun k 1 cigerate kitne kilometre chalta hai.!


Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->
ll Desirable thing''s in life are either...

ILLEGAL,

BANNED,

FATTENING,

EXPENSIVE,

OR''


MARRIED TO SOMEONE ELSE...!!(,")
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?
Millionaire: I owe everything to my wife.
Interviewer: Wow, she must be some woman.
Interviewer: What were you before you married her?
Millionaire: A Billionaire. . . ;->
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Pathan Mobile Company Mein Job K Liye Interview Dene Geya Pehly hi Sawal Ka Jawab Dene Par Usy Maar Kar Bhaga diya Geya Sawal Tha . . . . . Sub se Mashoor Network Kon sa Ha? Pathan: Cartoon Network HAhahahaahahahahahaahahahaahahahahahaahahahahahaahahahahahahaha
Mallika at Airport. Bhikhari: behanji 1 rupiya dedo.
Malika gave him 1000 Rs.
Secretary: why U gave him 1000 Rs..?
Malika: pehli bar kisine behan kaha.