Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5186 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mubarak Ho Yaar Tujhe. . .

Mazay Kar Mazay. . .

Khush Hai Han. . .

Hoga He Yaar. . .

Eik Din Aur Jo Mil Gaya Tujhe Azadi Ka. . . ;->
Kia Aap K Mobile Ko Qabz Ki Shikayat Hai

Jo SmS Nahi Nikal Rahy

2 Tablet Easy Load K Khila Do Qabz Toot Jaye ga

Aur SmS Aney shuroo Ho Jain Gay... ;->
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha


Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
1 pathan or sardar ki khoob pitai hui.
Dono roza khushai me mufta torte hue
pakre gaye or us per bolte hen
?
?
?
?
?
G, wo, hum larke walo ki taraf se hy
Zindagi Mein Agar Kuch Kerna Hai

To Aisa Ker Jao,K Jahan Bhi

Tum Jao,Jis Gali Se Bhi Guzro,

Her Ghar Se Aik Hi Awaz Aay

"O Pai! Koora Edhron

V Chuk Ley"

Hahahaha
Aik Aurt Dresing K Liye Dr K Pas Jati Hai,

DR ! Dresing Karte Huay Pochta Hai,

Ap Ko Kis Cheez Ne Kata Hai?

Na To Ye Kutte K Kate Ka Nishan Hai Or Na Hi Kisi Dosre Janwar Ka,

Aurat !

Ye Aurat K Katey Ka Nishan Hai

Jis Ne Mujhe Apne

Shuhar K Sath Dekh Lia Tha.1


FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta
Mein ne tumhe pyar kiya, tere baap ne mujhe peeta,
Sine theta by Cosine theta equal to Tan theta…
Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-