Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5180 views       Funny

more Funny SMS Messages

"OEYEEEEE"

Msg Bhej
Varna
Teri...?





Teri Marzi,
Na Bhej yaar,
gusa kyn krty ho.... ;) ;)
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...


PATHAN: O Yar!

Me Kal Film Dekhne Theater Gaya!

Wahan Such Much Admi Ko Kat Rahe Thy

SARDAR: O Tu Konse Theater Gaya Tha?
PATHAN:



"OPERATION THEATRE"
Will,Marry,I &U r going 4 a party.
Wads d best & worst arrangement u can make.
Did u get
Best: Wil, U, Marry, Me
Worst: I, Will , Marry , U
Can?we do romance in the midnight today? I’m in a good mood:) Just a little bit of kissing and biting!! Reply me soon, yours Loving Mosquito.
Aah Bharti Hui Ai Ho Slimming Center
Aah Ko Chahiye Ek Umae Asar Hone Tak
Dieting Khail Nahi Chund Dino Ka Begum
Ek Sadi Chahiye Kamre Ko Kamar Hone Tak
''beta apne baap se papa kia aap ne kabhi kisi ladki se piyar kia he. papa ha kia he teri mami se. beta begarat ghar mein hi chaker chla rkha he''


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
=|| cRaZy tHoUghT ||=

When A


Man Bring


His Wife Flowers


For No Reason,


There''s A Reason.
Aj tum DILL mangu dain gay DHARKAN mangu de daingay JIGAR mangu dain gay JAAN tak mangu de saqte hain kiyo k in charo filmo ki CDS ghar par pari hain!


Suno

Mehsoos karo

Badal ki garaj

Bijli ki chamak

Barish ki ek ek boond

Tumse

Cheekh cheekh ker kah rahi hai
?
?
?
?
“NAHA LO”
EID Bohut door hay
:p
Afridi ne Boll chaba k de dia Is bat ka saboot!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K
.
.
Colgate banaey,
masoorhe sehet mand or Dant mazboot! ;->