Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5174 views       Funny

more Funny SMS Messages

Masoom Mohabbat Ka
Bus Yehi Afsana Hai,


Mohabbat Nibhane Ka
Yehi To Zamana Hai,


Ammi Ghar Se Nikalne Nahi Deti Aur...


Mujhe Aaj Date Pe Jana Hai :->
Boy: if I kiss u.what u think ?
Girl: I will think... EK bewakoof chor, jo car chura sakta tha,sirf stepney le gaya :)
AMORPHIOUS LAW OF STUDY . . . :

Study = Don''t Fail

Don''t Study = Fail

Add These Equations . . .

Study + Don''t Study = Fail + Don''t Fail

Take Common

Study(1 + Don''t) = Fail (1 + Don''t)

Hence V Get

Study = Fail . . . ;->
ll Desirable thing''s in life are either...

ILLEGAL,

BANNED,

FATTENING,

EXPENSIVE,

OR''


MARRIED TO SOMEONE ELSE...!!(,")
At the bus stop a man enterd the bus and shouted out loudly





"Dont try to move from your seats,










Tariq kulfi wala aap chal k twadey kol aaye ga ;->
agar tum mujh sey rutho to batayon kaisay manayoon gha?



aa kar terey pass "ik kan k nechey lagaon gha"

Bhar k Aakho Mai Khumar


Jadu Nagri Se Aaya Hai


Tera Humsafar

(\./)
/.".) "^---- ,,
\,,/"( , _ ,_ ; )
// // ''

Phool Kharab Nahi Hota Makhia Kharab Karti Hein

wah wah wah
phool kharab nahi hota
makhia kharab karti hein

Bacha Kharab nahi hota bachiyan kharab krti hain;)

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
''We''ve known each other for quite a while now, do u think we can b more than friends? cos i like u very much. will u b my partner 2 rob a bank?''
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
Let the GOD decorate each GOLDEN RAY OF THE SUN reaching u
with wishes of Success, Happiness and prosperity 4 U,
Wish you a super duper Happy Birthday.