Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5166 views       Funny

more Funny SMS Messages

Deewar Per!:

Dekho Kute Ka Bacha Peshab Ker Raha Hai.

Pathan Ne Perha Aur Yeh Kehte
Hue Peshab Kerne Lga.

Haha Peshab Main Karun Ga Aur Nam

Kute Ka Lage Ga.


Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
Qiamat ki 5 Nishania . . .

1-Har ghar se Jew Musharaf ki awaz aye gi..

2-Pani ka rate Petrol se ziada hoga..

3-Munshi ki fees wakeel se ziada hogi..

4-Logon k pas balance hoga par wo sms nahe karain ge..

5-Logon ko hansi aye gi par sharam phir bhi nahe aye gi . . . :p
Ek Doctor Apni Beti Ki Shaadi Kis Se Karega. . .?








Socho










Thora aur Socho







COMMANDER SAFEGUARD Se





Kyun k yehi Hai Doctoron Ki awaleen Pasand ;->
Quaid foot ho gaye, Liaqat Ali bi shaheed ho gaye, Allama Iqbal bi ab is dunya main nahi rahay, meri tabiat bi ab kuch teek nahi ha, soochta hun ke maray bad Pakistan ka kia banay ga
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->


Before marriage:
Roses are red, sky is blue,
O my darling! I love you…

After Marriage:
Roses are dead,
I have flu,
don’t come near me,
Paray hatt tuu,


WIFE: Tum Ne Kabhi Socha Hai
K Meri Shaadi Kisi Aur Se Ho Jaati To Kya Hota?''''

HUSBAND: Nahi, Main ne kabhi Kisi Ka Bura Nahi Socha...!
Who Let You Get On
The Horse ....
You Witch''s Child ... ???






Can''t Understand ... !!!







Its English Vrsion
Of Song





Tenu Ghori Kinney
Charhaya Bhootni K ;->
Always smile ,you know why?
B’coz…..Hanso! Jiyo! …
Muskurao!…Kya Pata…
Kal Daant ho na ho!…
Keep smiling..
Once james bond hired a rickshaw n went 2 a place..
Driver: 12.50rs.
but bond gives him only 10rs
Driver: y only 10rs?
Bond:"DHAI ANOTHER DAY"! ;->
Girlfriend Chahey
Jitni Bhi Buri Ban
Jaye,
Kabhi Us Sy Dosti Mat
Torna
Kyun k
Paani Chahey Kitna Bhi
Ganda Ho Jaye,
aag Bhujane K Liye
Kaafi Hota Hy ;-