Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5169 views       Funny

more Funny SMS Messages

2010.
1 class ka bacha apni Miss se kehta hai.
Mai aap ko kaisa lagta hoon?
Miss: So sweet!
Bacha: To phir mai apne ammi abbu ko aap k ghar kab bhejun.
Miss: Wo kyon?
Bacha: Ta''kay wo hamari baat agay chalayen,
Miss: Ye kya bakwaas hai!

Bacha:
.
Tution parhne k liye..
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!
aaj raat chandani hai,




kal raat b shayad ho
Plz Is SMS Ko Itna
Send Kro k Meri Honay
Wali BIWI Tak Pohanch
Jaye


" Jaan Tum Kahan
Rehti Ho
Apna Adress Tou
Bata Do ... "

Plz Meri Madad Kare''n
=_= HuMaYuN=_= .. ;->
When sum1 touch u
& u dont feel it,
its IGNORANCE.


Wen sum1 touch u
&u feel it,


its LOVE

Bt when nobdy touchs u n u feel it,











then its Khujli...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674

I

M a Y

b E

"b" "A" "d" !!!

B u T ...

I

a M

p E r F e C t L y

"G" o_O "d"

A t

I t ... [;->
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->

Wait . . .





Cool






Relaxe









Ok






Ready





Steady






Get





Set





Start






1

2

3





Now Delete The Msg. . .



Time Pass Tha. . . ;->
If A PARATHA & A PIZZA Is Thrown From A 50 Feet
Building,Which Will Reach The Ground First?









Ans:PIZZA,Coz Itz A FAST FOOD!!
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
In d corridor of mall
Do U knw
Y boyz hold girl''s hands ?
Coz
If they leave their hand
they wl go 4 shopping

It looks Romantic
But its actually Economics =P ;)
Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)