Pathan ka interview tha

Pathan ka interview tha
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
  

Dec, 10 2014     151 chars (1 sms)     5181 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->



1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
mErI DuKh BhArI kAhAnI sUnO gE



*&^$@@_+@_+)()(&^%&{{{((!~
@@#(_+(&%*9&5^^6&$#@{}:"<>?>??><
???>


DeKhA Aap BhI MeRe JazBaat NaHi

SaMaJh PaAye ;->
Will,Marry,I &U r going 4 a party.
Wads d best & worst arrangement u can make.
Did u get
Best: Wil, U, Marry, Me
Worst: I, Will , Marry , U
Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
1 Shair ALLAMA IQBAL ka aap ki Nazar...

"Pewasta-e-Shajar se Umeed-e-Bahar Rakh..



Bachay 3 he Achay, Biviyaan to Beshak 4 Rakh :-)
Sardar k donon kaan jal gaye,
Doctor: Tumhary kaan kaise jal gaye?
Sardar: Main Qameez Istri kar raha tha k Phone aa gaya, main ne ghalti se Phone ki jaga Estri kaan se laga di
Doctor: Doosra kaan kaisay jala?
.
Sardar: Paa Jee ! Ambulance nu v te phone karna c...!
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
Night Was Dark

Moon Was High

Boy Stopped His Bike

Girl Asked Why ? ? ?

Boy Came Close

She Felt Shy


He Told In Her Ear










DHAKKA MAAR

PEtrol KhattamHo Gya Dear . . . ;->
A Gorgeous Girl Walks up 2 profesor'' cabin & Says : i Wil do anything 2 pass the Exam.Prof: Anything?Girl : yaProf: ??Girl: yesProf: Then go & Study
How come people tell you to stay a kid for as long as you can. Yet the moment you do anything childish or immature they tell you to grow up. . .
A Pathan Was Playing "KON BANEGA CAROR PATI"
Amitab Bachan Asked: Apne Baap Ka Naam Batao.

Pathan Replied: Hum Ko Pagal Samjha Hai Kya? Pehle 4 Option To Do