The 1st Advice Of

The 1st Advice Of
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
  

May, 15 2010     169 chars (2 sms)     4288 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghar me practis karna

1. Aik angoor lo

2. Hath me pakro

3. Ab upne danto k beech me rakho

4. Ab ahista se sheeshe me dekho

WAH! LANGOOR K MUNH ME ANGOOR.:-
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
Ek bar ik ladke ka rishta nahi ho raha tha. Kisi ne kaha ki baba
Mannt Lal ke darshan kar aao. Maa aur beta dono chal diye. Parvat
par chadte waqt maa ka panv fisal gaya aur maa khai mein gir gayee
to ladka bola.
"" ya khuda teri khudai, apni te milli nahi bapu di vi gvai ".
# Ek Pathan Ne Makhi K Par Kaat K Kaha
"Urr Ja..."
Jab Makhi Nahi Urri To Usney Kaha...

"Sabit Hota Hai K Makhi K Par Kaat
Diye Jaein To Wo "Behri" Ho Jati Hai..=P:-)
Agar English Movies Pakistani Produce karte to un ke nam Khch youn Hotae
1. Cliff Hanger: Latakda Gujjar
2. Superman: Udan aala Gujjar
3. Men in Black: Kala Gujjar
3. Rambo : Khooni Gujjar
4. Revenge: Gujjar da inteqaam
5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar
6. Evil Dead: Gujjar di Moat..
Just Shut Up

Ok !

Dont Try To Be Over Smart

Apne Kaam Se Kaam Rakha Karo

Nonsence

Idiot

Selfish

I

Said
To

My Heart

When It Asked Me
To
Stop
Missing U . . . :)
The more I learn the more I get to know, the more I know the more I forget, the more I forget the less I know, so why should I be learning??
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
Who Wants 2 B A
£MILLIONAIRE£

Let“s play?
Q.Ap sms koun nahien kerti:

A.Kanjocee
B.No Balance
C.Dil nahien kerta
D.jaan boj ker

50/50

Phone a friend?

Ring me! I will tell you!
Life Was Lonely,
No One Was There.
I Had No Frend.
& Then U Came Into My Life,

I Realised,



Dat










ALONE WAS BETTER
A pathan & his wife were waiting for train.
Itne me KHYBER MAIL aa gai.
khan bhag k train me charha or apni wife se bola: Jab KHYBER FEMALE aye to aajana . . . ;->