The 1st Advice Of

The 1st Advice Of
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
  

May, 15 2010     169 chars (2 sms)     4323 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Dentist To The
Little Kid ...

'''' What Kind Of Filling
Would You Like For
Your Tooth ? ''''


'''' Chocolate, Please ... ''''
Kid Replies Innocently ;->
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
SaNtA : MaI YaQeN Se ToU NaHe KeH

SaKtA K Umair Ki UmAr KiTnI HaI

LeKn Wo JaWaN Ho GaYa HaI

BaNtA : WoH KaIsE

SaNtA : TuM Ne DeKhA NaHe Wo ApNi NaAk KuD SaAf KaR RaHa
Urdu Ki Pehli Book...1947

Alif...Annar
By....Bakry
Py....Pankha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Urdu Ki 1st Book 2008.

Alif...Aataa
By....Bijli
Py....Petrol
Shakespear said, "This World Is A Stage & We All Are Actors".

In Punjabi It Is Translated As,

"Ae Dunya Ik Drama Ae, Tae Tusi Sarray Marasi O".

Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P
Q:- Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain.
Kajol chali gayi, par
Sharukh bus pe nahin chada - kyon?? think harder...



.

.

.

dimag hai?? socho socho.......

.



.



Ans:-Kyonke woh Kajol ko chhorne aaya tha..ha ha ha


Do u know whats A B C D E F G?
A Boy Can Do Everything For Girl

Now reverse da order, can u guess the full form of: G F E D C B A ?
Girls Forgets Everything Done & Catches(new) Boy Again.
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
PLz muje samajne ki
KOshish KrO

Muje mat tang kro,
Muje akela chOrdo,
Muje tumse koi taluq
nai raKhna,

Par ye dil rat bhar tumko hi sOchta ha,






SOne do mujko mat aO yahan*







EK sardar ne macher se faryad ki
To live a life, one n eeds brains, reflex, perception, looks, IQ, knowledge,way of ______expression & many more mental
qualities. Hats off 2 u coz u manage 2 live without them
''Kahan se dhoond k lao gay Wafa is jahan main "FARAZ"



Jo jata tha BILLO k ghar Ab kehta hy:

PREETO mery naal wiyaah kar lay''