The 1st Advice Of

The 1st Advice Of
The 1st Advice Of
Father To His Son
When Son Got His
Driving License Made,
Is

"Remember 1 Thing Son
If U''re Going To Hit
Anything, Make Sure
Its Cheap" ;->
  

May, 15 2010     169 chars (2 sms)     4282 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)


(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)
Hum Aise Dost Hain Aap K

Jisko Dekho to Khuwab

Socho to Khayal

Mehsoos Karo to Khushbu

Aazmao to Sacha Dost

Or

Bhool Jao to Aapki Aisi ki Taisi. :-)
Kanjoos Baap Bete Se...

Beta Kiya Tm Kuch Parh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa

Kiya Tm Kuch Likh Rahe Ho?

Beta: Nahi Papa Main Kuch Soch Raha Hun

Baap: Toh Phr Ye Aienak Utar Do

Tmhri Fazool Kharchi Mje Dobo De Gi . . ;->/-D

New Style Of Proposing:

Boy: Can I Take Your Photo?

Girl: Why?

Boy: Just Wanted to Show My Children
That How Their Mom Looked in her Younger age.
Sooo Sweet.


MISS:Agr Lion ki jga kutta jungle
ka badshah hota
to jungle ka kia haal hota . . ?



Student : Wohi jo aaj Pakistan ka hai . :-

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Sardar Ki G.F Ne Ksi Or
Se Shadi Kr Li
Wo Roz Us K Ghar k
Samne "Poty" Kr k Ajata
Dost: Ye Kia Hrkat Hy?
Srdar: Usy Btana Chhta
Hon k, Us k Pyar K Bina
Bhuka Nhi Mar Rha ...
SMS ka len den yuhi chalta rahega
dosti ka silsila badalta rahega
aap delete karte reh jaoge
par aapka mobile mere sms se bharta jaye ga
''Labon ne aajkal muskurana chor dya hy
Khwabon ne palkon pe aana chor dya hy
Nahi khulti hai ankh ab to sehri mein
Shayed ap ne peepa bjana chor diya hy''

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->

A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->