Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
  

May, 18 2010     146 chars (1 sms)     2900 views       Funny

more Funny SMS Messages


SMS Packages band hony per 4 log bohat khush hongay.

Socho Kon?

.
.
.
.
.

1. Faraz


2. Pathan


3. Sardar


4. Aap Samajh To Gaye Hongay. :-)
Shahrukh Khan kaunsa Chemical hai ???



Ok.. the answer is Sodium...




Bhool gaye...

He said Main Hoon NA...
NA is the chemical symbol for Sodium....
In tough times u''ll always find 2 hands
Eagerly waiting to help u
&
Those hands will be at the end of ur own arms . . . . :p

BelievE iN YourselF . . . <-:
If Some1 Asks Me Wat Is Humanity,

I Wud Sit Next To U

Pull U Close To Me

Put My Arms Around U

And

Say Proudly








LOVING ANIMALS
That''s Humanity :P ;->
You are Sweet, Cute and an
Ultra-dynamic Personality !!

You are one in a Million with a Golden Heart !! :-)
.
.
.
.

For More JOKES
sms "MORE" to 03343004071
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
What happens when a lion Roars?





Think....




Think harder....


Its easy!!







Ans. Tom and Jerry starts!!!!!!!!!!!!!!!
Officer Santa: Madam swimming is restricted in this lake.
Lady: why didn't you tell me when I was removing my CLOTHES?
Officer Santa: Removing clothes is not restricted.
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.

Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->
''Ata Hy Mujh Ko Yad Wo School Ka Zamana…..
Wo Harami Pan Ki Batain….
Wo Bachiyan Phasana….
Wo Hasna Hasana….
Wo Canteen K Lala Ko Chutiya Banana….
Teachrz Ki Hatana…
Wo Punishment Milna…..
Wo Tully Mar K Murghiyan Churana….
Wo Exams Ki Ratto Main Suttey Lagana…..
Wo Tention Ko Film Dekh K Urrana Or Pharrey Bana K Undrwere Main Chupana Na…..
Ab Wo Din Hy Na Wo Ratain Na Bachiyan Na Mulaqatain
Agr Kch Hy Tu Bs….
.
.
Yadain Hi Yadain.
1 pathan 12 floor pe office me betha tha
1 admi aya or bola,Gul Khan tmhari beti bhag gayi
Ye sunte hi pthan ne 12 floor se jump lagadi
Niche girte waqt10th flor pr yad aya k hmara to koi beti hi nhi,5th flor pr yad aya k hmari to abi shadi hi ni hue or gir kr yad aya k hmara name to GUL KHAN hi nhi hy..