Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
  

May, 18 2010     146 chars (1 sms)     2898 views       Funny

more Funny SMS Messages

ßrandy+Water=
Injurious To kidney

Whisky+Water=
Injurious To Heart

Vodka+Water=
Injurious To ßrain

çonclusion: Please Avoid WATER
What is the full form of "M.B.N.P." ? ? ?













































"Mujhay Bhi Nahi Pata" . . . ;->
Pataane Se Na Pate,Esi Koi Ladki Nahin,

Pataane Se Na Pate,Esi Koi
Ladki Nahi.
Agar Fir Bhi Na Pate,To Duniya Me Ladkio Ki Koi Kami Nah
Arz kiya hai.
Adbi sher, ?
Zara tawaja farmaiye ga.
? ? ? ?

? ? ? ?

Ve GUJRA way.
VeGUJRA way.
Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!
''Hindu Pati Shadi k Baad: Main Shadi Se Pehle 20 Aurton K Sath So Chuka Hon...




Patni: Mujhy Pata Tha K Jab KUNDLI Mili hai.

To Adatain Bhi Zaror Milti hon gi''
Open with Love...
If I disturb U
I am Sorry!
But I need
To Say



I...




Love...



Disturbing you....;->
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi


A Poster on TV at Peace Rally in Mumbai..

"Politicians Divide us,
Terrorists Unite us..!!"

Now How True is it!
Life Is Difficult, Full Of Trials, Sorrow, Pain . . .
When U Fall Down. . .
JusT Stand Up Straight . . . Be Confident . . .






And Say . . . . .








"OYE YE DHAKKA KIS NE DIA" . . . ;->
Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->