Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
  

May, 18 2010     146 chars (1 sms)     2913 views       Funny

more Funny SMS Messages




I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
eik aadmi : ''''abe tera mobile number kabse dial kar raha hun...
bar bar switched off bol raha hai''''


Dusra aadmi : Abee, woh mera ''HELLO TUNE'' hai . . . ;->
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
Mera dil e kenda k 80 kal 20 7 7 san .... 80 aj 20 7 7 an.... Aye dil kal 20 83 ....Aey Dil aaj 20 13 aye... menu 10....13 dil 20 ehi kehnda na??
Karachi
Lahore
Islamabad
Rawalpindi
Peshawer
Kashmiir
Quetta
Zhob
Across Pakistan!!
Todays Hottest Messaging Network,
This Is,
||=Big~Sms=||
0092-321-630-78-93
Just close ur eyes and think of urself for 10 seconds......
Open ur eyes !
Now you will realize that u have wasted 10 sec in thinking of a
fool............
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-


1 Pathan ki chappal kisi ne chura le,

wo sedha qabristan pohancha aur wahan baith kar kehne laga:

Chor ko kaha dhonda jaye 1 na 1 din to yahan aye ga na.
Mr Anis ''walking on the road suddenly bend &touched the road &said furiously''fittay moonh,loki thokk vi enj sutday ney,jivein ruppeya peya hovay..
[0][3][2][1] [6][3][0][1] [0][0][0]

Ye lo bangali baba ka taviz
Jis larki kø bhejø ge wø foran set ho ja''aygi..
(Champions Trophy FINAL ''09)

Aus won the toss & decided to bat first

AUS V/s Pak

AUS: 323/7 (50)
PAK: 325/8 (48.4)

(peshawar TV)
=P ;)


Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)