Naya Qaumi Tarana

Naya Qaumi Tarana
Naya Qaumi Tarana


Mush Sar Zameen Shaad Baad
Kishwar-e-Haseen Shaad Baad
Tu Nishan-e-Corruption Aalishaan
Arz-e-Mushistaan
Shaad Baad Opposition Barbaad
Mush Sar Zameen Ka Nizam
Aatay Gas Bijli Ka Burhaan
Qaum Mulk Saltanat
Chaudry Paindabad, Shaukat Aziz Mulk Se Farar
Parcham-e-Sitara-o-Hilal
Khoon Main Runga Sara Saal
Bhool Apna Maazi
Shaan-e-Haal
Jaane-Istaqlal
Saya-e-Bomber Sar Par Sawar . . . ! !
  

May, 18 2010     424 chars (3 sms)     4148 views       Funny

more Funny SMS Messages

Small Things Can Hurt A Lot....................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Example......................
U Can Sit On A Mountain But Not On A Pin........ ;->
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hay ???
.
.
socho !
.
.
socho !
.
.
Aur Socho !
.
.
Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hain !:p
According 2 the latest research NISWAAR helps in improving eye sight


EVIDENCE :-PESHAWAR main chaand 1 din pehlay nazar aa jata hay...
Difference Between LOVE n EXAM

In LOVE You Have Thoughts But You CAnt Express Your Thoughts

n

In Exam You Don''t Have Thoughts Still You Have To Express Your Thought . . . ;->
Aaj Ka ThoughT ;->

If u want to gain knowledge,
add something everyday 2 ur mind.
But if u want to gain wisdom,
remove something everyday from ur mind.
Once a husband and wife were preparing to go office and the wife thought she would drive today for the office.

Wife : Chalo na car me kahin ghumne chalte hai, aur car me drive karungi!

Huband : “Agar tum car drive karogi to jayenge car mein, aayenge akhbaar mein”!!


Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D

MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
Woh aayi muskuraee,

usne kaha,humne suna,

woh kehti gayi hum sunte rahe,

woh chal di,humse raha na gaya ,

bas keh hi diya...

"MADAM ATTENDENCE TO LAGA do."
U look sweet when u read my message.
U look sweeter when u read my message & smile.
U look sweetest when u read my message, smile & reply.
So, try to look sweetest.


Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.