Naya Qaumi Tarana

Naya Qaumi Tarana
Naya Qaumi Tarana


Mush Sar Zameen Shaad Baad
Kishwar-e-Haseen Shaad Baad
Tu Nishan-e-Corruption Aalishaan
Arz-e-Mushistaan
Shaad Baad Opposition Barbaad
Mush Sar Zameen Ka Nizam
Aatay Gas Bijli Ka Burhaan
Qaum Mulk Saltanat
Chaudry Paindabad, Shaukat Aziz Mulk Se Farar
Parcham-e-Sitara-o-Hilal
Khoon Main Runga Sara Saal
Bhool Apna Maazi
Shaan-e-Haal
Jaane-Istaqlal
Saya-e-Bomber Sar Par Sawar . . . ! !
  

May, 18 2010     424 chars (3 sms)     4135 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Achon Se Zyada
Tum Achay Ho,

Sachon Se Zyada
Tum Sachay Ho,

Mene Kaha
Mujhe Tum Se Mohabbat Hai,

Wo Boli "PAPPU"

Sharm Karo
Abhi Tum Bachay Ho... =P ;-> o_O
Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D
Teacher : " Can anybody give an example of COINCIDENCE?"
One Student : "Sir, my Mother and Father got married on the same day and at the same time."
\ /
\/
/\
0 0

Meri taraf se tmko Ye kenchi gift.yeh lo aur Logo ki Jaib kato or sms k Lye Paise jama karo
What iS www.ORKUT.com ?

.

.

.

.

iT''s Orkut''s Son . . .

.

.

How ?

.

ChecK Out Da Top Left Corner oF Da Screen...



ORKUT BETA . . . ;->


American Police chOR pakrnay k Liay Soonghnay wAllay kuTTay rakhtay hain,,
Jab k Pakistani POLice Kuttay Nahi rAkhti kYUn k wo SoonghtAy hUay POlice Station Puhanch jatay Hain..


Banta owned a factory.
He issued orders that only married
men would be employed.
Friend asks: Why this ?

Bant reply:
Because married men are more obedient.
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->

Ladies
N
Gentalmen
Please
Put
Ur
Handz
Together
For
Clap
ND
Welcome
Dis
Outstanding
Sms
To
Ur
Inbox
By
Brillant
Txter..;->
TUM SE ACHA TO KUTTA HAI..
PAppu..!


Kam Se Kam LARKI Palat Palat K DekhTi tu Hai...


k,


Kahin Aa To Nahi Raha... =P ;->
Jab tak zinda hain msg krty rahenGe,
Or jis din na karen to samaj lena k.
.
.
.
.
.
.
.
Aglay din karenGe,
.
Maar dO
Maar dO zalimO
Haly tay wia v ni h0ya.;-(