Naya Qaumi Tarana

Naya Qaumi Tarana
Naya Qaumi Tarana


Mush Sar Zameen Shaad Baad
Kishwar-e-Haseen Shaad Baad
Tu Nishan-e-Corruption Aalishaan
Arz-e-Mushistaan
Shaad Baad Opposition Barbaad
Mush Sar Zameen Ka Nizam
Aatay Gas Bijli Ka Burhaan
Qaum Mulk Saltanat
Chaudry Paindabad, Shaukat Aziz Mulk Se Farar
Parcham-e-Sitara-o-Hilal
Khoon Main Runga Sara Saal
Bhool Apna Maazi
Shaan-e-Haal
Jaane-Istaqlal
Saya-e-Bomber Sar Par Sawar . . . ! !
  

May, 18 2010     424 chars (3 sms)     4153 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Found A Monkey And Took It To Police Station.
Inspector: Isay Zoo Le Jao

Next Day He Sees The Sardar With The Monkey At A Bus Stop
Inspector: Me Ne Kaha Tha Isay Zoo Lejao Phir Tum Isay Sath Leay Q Ghoom Rhy Ho??

Sardar: Kal May Isay Le K Zoo Gya Tha
Bara Maza Aya
Aj Film Dikhany Leja Rha Hon...
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
Don''t Love Reliance Girl

She Is A 2yrs Warrenty Girl

Don''t Love Hutch Girl

She Follows U Where Ever You Go

So Love Only Landline Girl

She Will Be At Home.
man:I''d like to buy som dog food

Salesman: do u''ve dog?

Man:Yes

sale:Wr?

Man:home

Sale:i''m sory cnt sel u unles i c dog.Store policy

next day

man:do u''ve cat food?

Sale:whr''s cat?

Man:home

Sales:sory can''t sel u unles I c cat

3day man walks in wid bag

Sale:Wts in bag?

Man: put ur hand in

Sale:It''s warm and moist Wat is it?

Man: p0tty!! I need toilet paper.... =P ;->
Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya

Pathan Apne 1 Saal K Bache Ko Hosptal Le Kr Gya

Dr: Isko Koi Sakht Cheez To Nai Khelai?

Pathan: Nai Kal Yeh Bohat Ro Rha Tha To Bas 1 Chutki Naswar Di Thi ;->
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D



An ailing grandmother is talking to her favourite granddaughter.

"Dori,I''m old n weak,
n I know that the time for me to leave is near.
I want u to inherit my farm,
includin the barn,the villa,the tractors,the farmhouse,all the livestock."

"Wow, Thank u so much,Grandma!
I didnt know u even HAD a farm.
where is it?"
grandma replied,
"You can find it on my Facebook account.
Just click on Farmvil after login in
password: just4dori.. =P ;->
Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
HamArE FLAG mEi
Green CoLour MeAnz
"MusLiMz"

White CoLour MeAnz
"AmAn"

LeKiN

Phir B HamArE MuLk mEi AmAn nhi Hy

Q

K

AmAn k AndAr

"DandA"

jo DaLa huA hy. . . ;-
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe