Benazir Aye Gi...!

Benazir Aye Gi...!
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     4709 views       Funny

more Funny SMS Messages


Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->

Patient : What are the chances
of my recovering doctor?

Doctor : One hundred percent.
Medical records show that
nine out of ten people die of the disease you have.

Yours is the tenth case I’ve treated.The others all died.
Mehnat Se Aap Sab Kuch
Hasil Ker Sakty Hyn ... !!!


Izzat ,

Shohrat ,

Daulat




Aur Haan ...




Aata
Cheeni Bhi ... =P ;->
I need you....






I love u....




I can''t go anywhere without u...




....oh my lovely..



Shoes!
'''''''' ''''''''

__| | | |__
(___,_)(____,_)
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
PLz Pray For Me






I just Got my MedicaL report My condition is
Very CriticaL







As Days r Passing i''m Becoming
More









CuTe

SMARTER

&

AttracTive

Its Not CurabLe. . . ;->
What Do You Call A Beautiful Woman iN West Indies . . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TOURiST . . . ;->
GaaNa ayE yA Na AYE gana chahiay,
.
.
.
~
.
~

.

~


.

Hmara msG aye yA Na AyE Tumhaien bhi to Krna Chahiay..
Shetonon k school ki
atendence:


yajuj majuj? yes sir!


bhot?yes sir!


drakola?yes sir!
zakut?
zakuta?
zakuta jin?
ZAKTA G




button dabana choren phe atandance bolen..->?
AAP VOTE KIS KO DAINGE ?

PPP KO ?

MMA KO ?

MQM KO ?

ANP KO ?

PML Q KO ?

PML N KO


VOTE JIS KO BHI DO
LEKIN

WINNER ?
.

.

.

.

.

.

.

.
PARVEZ MUSHARRAF ONLY. . . ;->
''Kisi ka jhoota peene se shifa milti hai Ajmal!
Kameena ye bolte bolte meri sari Pepsi pi gaya!''
Ppl say opposite attracts...
So I sincerely ''HOPE''
you meet somebody
who is attractive,
honest,
intelligent,
and
cultured










Not Like U Jahil :P