Benazir Aye Gi...!

Benazir Aye Gi...!
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     4724 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon
height of a music lover--

"a man keeps his ears on the keyhole to listen wat the gal is singin in the bathroom whr he can peep onto dis"
1 smile = 1 friendship
1 friendship = 1 love
1 love = 1 proposal
1 proposal = 1 marriage
And 1 marriage = THOUSANDS of problem.
so better think before you smile.
Love Easy to say

Difficult to stay..

Beautiful to feel

Difficult to deal…

Difficulty is a part of Life…

But That’s the reason…

Why Girlfriend is never a wife ;->
Qimat Per na jayen. 1 jaga 4 sms
kare , tabiat ziada khrab ho tu
fone karen, tamam sms waldain
ki pohnch se dur rakhen
Wazarat-e-Dosti.
Hokumat-e nujwan.
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!


Ek Dost ne doosrey se pocha: Batao Nakam Mohabbat ka Anjam kiya hota hy.???

Doosrey dost ne kaha

Larka Maamu ban jata hy

Or
Larki Phuppho..,
Mulk mei atay k shadeed bohran k bad tmam advertise
mei products k sologun badal diye.
Bata: pehle ATA phir SCHOOL;

Dalda:jahan mamta wahan ATA

Waves:ATA he kafi hai
Body cool :just ATA
Jazz: ATAY ki sunao
Brooke bond supreme
yehi yu hai apna ATA
Pepsi:yeh dil mangay ATA,>
USA School Interview 4 New Admission
.
Tech:Who is ur Dad?
.
His Mom: Plz ask simple questions!
Weekend Ko Weekend Kyu Kehte Hai ??????





Coz Ppl''s Mind And Body Are

Weakend After Duty Days
1st Sardar:
Yaar Koi Aisa Karobaar Bata Jis Men Zyada Munaafa Ho?
.
.
2nd Sardar:
Aisa Kar Sardiyon Men Sasti Baraf Le Kar Garmiyon Men Baich Dey.. :-)
pata hai GABBAR ne thakur ke haath kyo kaate the?
?
?
?
?
?
?
?
kyo?
socho?
socho?
kyonki?
kyonki thakur GABBAR ko SMS nahi karta tha!!!
AB TERA KYA HOGA RE KALIYA.......