Benazir Aye Gi...!

Benazir Aye Gi...!
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     4717 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dekh Ke Roop Tera Suhana

Yaad Agaya Dadi Amma
Ka Khil Khilana

Itni Ho Gayi Ho Tum Purani

Ab To Bas Kardo...



Ladko Ko Patana...
Son:I Wana Tel U Something

Father:Its Not Gud 2 Talk When Eating

(Aftr Eatng)

Father : Now Tell Me.

Son : There Was A Cockroach In Ur Food
2days 4cast...

it will b cloudy if u frown...
clear if ur happy...
sunny if u smile..
stormy if u sing....
Height of Adab
Main sirf ye soch kr paper khali de ata hun
k kahin teacher ye na kahen
k agay sa jawab data hai . . . .:D
Buyer To Seller : Is It A Faithful Dog?

Selle r:Yes I Have Sold It 3 Times Earlier Also.

It Is So Faithful,

Everytime It Returned Back To ME
Mosafir taxi driver se: yar morr aahista kata karo dar lagta hai..
Taxi Driver: Sahab is mein darne ki kiya bat hai ap bhi meri tarhan morr per ankhan band kar liya karain..
''AB TO BIJLI BHI DOCTOR ki Medicine ki Tarha ati hai


"Mohsin"


.
1 Ghanta Sobha





1 Ghanta Shaam


or


1 Ghanta Raat.....:d

- Mohsin Skywalker -''
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
Mere mobile ka accident ho gaya hai,
aur Dr ne kaha hai ki khoob sare SMS ki
botle chadani padegi,
so Please donate SMS, its URGENT....
Mubarak Ho Chief Justice Bahal Ho Gaya Aur Ab Pakistan Taraqi Kare Ga,
Atta,
Ghee,
Bijli,
Petrol,
Gas Free Milega.


.

.

.



Tumhe Nhe Chief Justice Ko.. ;->
''2 apimy amm (mango) k bagh gaye. 1 ne kaha kash ham mango hoti to kitna acha hota.dosry ny kaha ye to mushkil nahy he chalo lattak jatey hai.kuch dair k bad 1 gir geya dosry ny pocha Q tak kar gir gaye, phele ny jawab diya nahi paak kar gir geya.''
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!