Benazir Aye Gi...!

Benazir Aye Gi...!
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
  

May, 20 2010     193 chars (2 sms)     4726 views       Funny

more Funny SMS Messages

ik admi ki nai shadi hoti hai wo apni begum se bharey huey

kareloon ki famaish karta hai jab us ki biwi kareley bana k lati

hai tu ik dhaga us k moo mein ajata hai wo nikalta hai or nikalta

hi rehta hai do min bad wo kehta hai k begum jaldi
aao mei udhara ja raha hoon....
TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Warning:

Kamzor Dil K Hazraat Ye Msg Na Parhen>
Ek Princess Elan Krti Hy
''Jo Admi 3 Glass Thook Piyega Me Us Se Shadi Krongi''

1 Pathan Bola Me Piyonga
Wo 2 Glass P Kr Ruk Jata Hy
Princess Khti Hy
''Q?

Haar Gaye Kya?''
Pathan Bola
''Nahi..

Balgham Chaba Rha Hoon''


Aakh Thoo
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Young Son: "Is it true, Dad, I heard that in sum parts of Africa a man doesn''t know his wife until he marries her?"
Dad: That happens in every Country, Son :-|
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
When a black cat falls
down,wat will the white cat say..???


:
:
:
:
:
:

:
:
:
:


:
:
:
:
;
:


Dont start thinking like an idiot. it will only say....


Meaaaoooon....
Larkion Ki Adaein Aaj Tak Samaj Nai Ayi . . . .

" Kuch Kehdo Tu Muo Phula Leti Hain Aur Kuch Kardo Tu Peait Phula Leti Hain . . . . "
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
Mout k bad yaad araha hai koi,,,


cigratte meri kaber par jala rha hai koi,,,


ya Rab 2pal ki mohlat or de de,,,


akeley akeley
suttey lga rha hai koi....
Ek Ladki Khadi Thi,

Na Toh SMS Kr Rahi Thi Na Call Kr Rahi Thi,

Fir Bi Uska Balance Jaraha Tha..

Kaise?



Ek Pair Par Khadi Thi Na!
To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->