Koi Sui mangy Hum Teer deingy

Koi Sui mangy Hum Teer deingy
Koi Sui mangy
Hum Teer deingy

Koi Billi mangy
Hum sher deingy

Koi Lassi mangy
Hum Kheer deingy

Magar

koi CHEENI mangy to

Hum Cheer dein gy... ;->
  

May, 13 2010     167 chars (2 sms)     2391 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil se hum aap ko janab kehte hain

Moo se hum aap ko aadab kehte hain

Aap jahan kahin bhi tashreef le jatay hain

Sab aap ko khuda ka azaab kehte hain. :p
Yaar Raat To Kamaal Hogaya,

Ek Ghanta Ek Minute Tak Pishaab Karta Raha
11:59 Pm Say 1:01 Am Tak Itna Lambaaaaaa...
Record Hogaya Ye To
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P
Ek baar ek cyclewala doodh ki kitli lekar ja raha rehta hai! Aur jate jate use rasste main bahut traffic lagta hai, thoda time hone ke baad woh kitli main se saara doodh pee leta hai!!!!!!! Kyun?
.
.
.
.
Socho
socho
.
.
.
.
.
.
Are thoda aur socho!
.
.
.
.
.
.
Nahi jam raha ,
chalo thik hai main hi bata deta hun!!!!!!!
.
.
.
.
.
Kyun ki peeche se saare vehicles .....
Pee Pee Pee karte hai , Isliye woh saara doodh pee jata hai

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
Saveray jaldi uth k,Naha k,Saf Jay kapre pa k,Msjid ja,ALAH agay sajde pay k,Akhan band kar k,Sache Dil nal puch,"MOLA jadon tusi aqal vandi, main kithe c"
Every women faces two major problems
When ever she open womenher almari
Pen nu kapre vi koi ni te rakhan nu jagah vi koi nh
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->