Arz kia hai,

Arz kia hai,
Arz kia hai,
Hum jis say karty thay dosti kha dava
Hum jis sy karty thay muhabbat kh dava,
osadi le manji da pava
shawa b shawa
  

May, 19 2010     132 chars (1 sms)     4178 views       Funny

more Funny SMS Messages



Memon Beemar Hua To Check Up K Liye Gaya.

Dr: Drip Lagani Paregi

Memon Adhi Drip Laga Kar Acha Hogaya Aur Bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Baaki Parcel Kardo"
Sachey kaul krar ghawachan lag pae nein,
yaran kolon yar ghawachan lag pae nein,







A tey hona ee see, Udhar dewo ghey tey fir enj ee hoye gha na
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Dad 2 Son: When I beat You How do you control ur ANger?
Song: I start cleaning toilet.
Dad How Does that satisfy u?
Son:I clean it With Your Toothbrush
''Asi Pagl twady pichy,

Tusi Pagl kise Hor pichy,

Agon ''O'' Pagl kise Hor Pichy,

''O'' V pagl Kise Hor Pichy,

HaHaHa.....!

Sary Pagal aggay Pichy....! :-P ;-)''
Close yours Eyes think about yourself, your face,your style, your hair, your nature, your smile, your looks,
Now you open your eyes
U have just Spent Half a minute watching a Horror Movie clip . . . . :p ;->
1 kabutar pathan ko tang kr rha tha, pathan ne usy pakar liya or usy mAarne ka faisla kr liya, wo usy chhath pe ly gaya

aur



wahan se neche phaink diya.
GirlFriends r Appetizers....
Taste Gud Any
Time

Misteress r Tomyams.... Hot & Spicy,

Eaten Frequently

Wives r Maggie....

Eaten When There''s

Nothing To Eat ;->
Sms Kartay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Sms Krtay Ho To Hatim Tai Lagtay Ho,
.
.
.
Nahi Krtay To"Mukhtaraan Mai" K Bhai Lagtay Ho!!!
Q. What''s the difference between people who pray in church and those who pray in casinos???
.
.
.
.
A. The ones in the casinos are serious...!!!
TEACHER:
Us ne KHUDKUSHI kar li.
Usey KHUDKUSHI karni pari.
Dono main fark batao.

STUDENT:
Pehla Parha Likha Berozgar Tha,

Dosra SHADI-SHUDA tha....
Faraz In English Mood

A Lot Of Pottato In A Lot Of Rice FARAZ...



Served With Ketchup Tastes Very Nice...
Yum Yum