Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4219 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik molvi ki bivi marr gai,
wo khusray se kehnay laga k alaan kerdo.
khusra mike k aghay ja kar kehnay laga
"haijjmalo pao luddi.
molvi di marr
gai Ae buddi":-)
1 Andha Police Mein Bhrti Hony K Lye Gya

Officer Ne Poocha Tumhein Hum Kis Liye Rakhein

Andhey Ne Foran Jawb Dya
Andha-Dhund Firing K Lye. . .
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
All flowerz don''t represent Luv but..

Rose did it.

All birds can''t speak but..

Parrot did it.

All monkeys can''t read msgs but..

U did it. Welldone
U r My BEST
SMART
CUTE
GENIUS
SWEET
&
INTELIGENT
FRND















NOTE:
All Chahractrs In Dis
Msg r Imaginay
Resemblnce 2
Anyone''s Lyf Is Purely
Coincidental
;->
# Gul Khan Ne Job K liye Apply kia..

Jawab aaya to khushi mein 1 Grand Party de dali.

Dost ne farmayesh ki k appointment letter dikhao.

Gul Khan: Ye English main hai, main tarjuma karta hun,

"Dear Gul khan you do not meet"

pyary gul khan ap to milty hi nahi

"our requirements"

hamari zaroorat ho ap


"no further correspondence"

or zidd na karain jaldi ajayen

"will be entertained"


Aap ki bohot khidmat ki jaye gi.
Man 2 Pathan : Khan Jee Kal Maine Aap Ko Phone Kia Par Aapne Uthaya Nahi

Pathan: Kyun Uthata Ye Jo Maine 3 Puraye De K Gana Lagwaya Hai
Wo Tera Baap Sune Ga . . . . ;->
A Little Bit Of Powder ...



A Little Bit Of Paint ....



Makes A Girl''s Complexion ....



Seems What It Ain''t ....
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''
Lamha Lamha Waqt Guzarta Jai Ga..
Roh Ka Jism Se Rishta Toot Jai Ga..

Abhi Waqt Hai 2,4 sms Kar Do..!
Kal Ka Kia Pata Kis Ka Mobile Cheen Jai Ga.../
1 ActressDukhi Lehje Main Apni Saheli Se:

"Yaar Ye Mard Kitni Jaldi badal Jate Hyn, Kal Tak Chaudry Sahab Mujhe Itne Ache Lagte Thay, Itne Pyare Lagte Thay k Kia Bataon?
Magar Ab Unki Shakal Dekhne Ko Dil Nahi Kerta" ;->
1 pathan or sardar ki khoob pitai hui.
Dono roza khushai me mufta torte hue
pakre gaye or us per bolte hen
?
?
?
?
?
G, wo, hum larke walo ki taraf se hy