Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4191 views       Funny

more Funny SMS Messages

Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
Father: what is ur aim my loving daughter.

Daughter: I want to do BBA.

Father: what is that?

Dghtr:''B''oyfrnd ki

''B''ike par

''A''sh!!!!!
what brand of tea do people like the most!!!








Prei-tea!
Husband:Aaj khana tumhari Maa ne banaya hai ?

Wife:Haan par apko kaise pata chala ?

Husband:Roz khaney mein kaaly baal milte hain aur aaj sufaid mila hai.
Golden Words . . .

Kaam Ko Kal Per Na Taalo . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Jab Wo Parson Tarson Bhi Ho Sakta Hy . . . ;->
1st girl- my dog is smart! At 9 am he takes newpaper from newpaper boy nd brings it to me.
2nd girl- I know.
1st girl- how?
2nd girl- my dog told me!!
Apnay 2005 ke Gunnah mitanay k liye 109 bar ais mantar ko pahrna hai

East or West

" FaWad " Is Da BEst .

Ab Edit Ker K Apne Naam Dal Ke Ek Aur Gunnah Mat Karna!!
A Lady Geting
Sntimental Feeling
While Watching A
Beautifu Luv Story
Her Hubby Leans Over
& Whisprs Dose 3 Ltl
Wrds Tht r On His Mind





















Pass d Popcorn ;->
Aik din aik sardar ki apne baap se larrai ho gae.
Osne baap ki photo qabrastan main aik tree per laga di aur os k neeche likh dia

"coming soon"
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.
''Faraz ne English Main Shair Arz Kya Hai.


My Life is Full of Emotion

Wah Wah

My Life is Full of Emotion

P for Potti
M for Motion. :-)''
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.