Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4193 views       Funny

more Funny SMS Messages

Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
What Do You Call A Beautiful Woman iN West Indies . . . . ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TOURiST . . . ;->
Tu Khud Ko Beshak Tanha Mahsoos Kar "Jan|X" , , ,


MA¡N Phir Bhi Tujhe Kisi "Bachi"

Ka Number Send Nahi Karun Ga... =P ;->
pathan:doctor sahab apko taankay laganay attay hay?

doctor: haan attay hain kaha laganay hain?

pathan: ye lo chappal pay laga do.
Aaj Ki Dua:


Aye Allah!







Koi Ghalti Se Mere Number Per Balance Send Kar Day.

Sab Kaho Aameen. :-)
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"


Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
Sweetest Proposal by KG class Boy
Boy:Kya tu mjhse shadi kalegi?
Gal:Nahi
Boy:Kalle na plz
Gal:nahi mai naih kalungi
Boy:kalle na didi plzzzz
Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->


Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
Insan ki success uski pehli girlfrend ki waja se hoti hai ..




or baki girlfrend uski success ki waja se hoti hain :p
Girl : Paros wali Aunty mujhe bohat tang karti theen..

Jab b kisi ki Shadi hoti wo mere gaal kheench k kehti

"AB TUMHARI BARI HAI"

Phir mainay un ki ye aadat khatam karwa di.

Friend : Kaise ?

Girl:Jab koi Mar jata tou mai un k Gaal kheench k kehti...

"AB AAP KI BARI HAI"