Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4177 views       Funny

more Funny SMS Messages

Q: Maa Apni Jawaan Betiyon K Sath Ghoomay
Jaye To Bhala Kaum Aitraaz Kar Sakta Hai??
.

.

.

.
A: Jawaan Betiyaan.
Aaj Maine Ek Jaan Bachai

Wo Aisay bachai k

Fakeer Ko Pucha ,1000 Ka Note Dun to Kya Karega ?

Wo Bola Khushi Se Mar Jao ga

Mene Kaha Ja Nahi Deta ..!!
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?
Two friends billooo & tillooo went to school for appearing in English exam ( 7th standard ) . They had crammed an essay of "MY BEST FRIEND". But unfortunately , in the question-paper it was written as......

Q: write an essay on "MY FATHER"in just 30-45 words .

So billooo was utterly confused & nervous... what to do !!!

Tillooo gave an idea . . . . just write the essay My best friend & just keep on replacing the word friend with the father.....

So this was how billooo & tillooo wrote the essay "MY FATHER"......

Fathers & fathers are everywhere , but good fathers are very rare . I have so many fathers , but my best father is pyarelal. He is my neighbour. He often comes to my home & my mother likes him very much....
If MQM goes to Jannat, the News will be:
* 25 Janti gun-point per Mobile se mehroom.
* Aaj 20 Hooron ki chooriyan utarwa li gayen. Hoorain dehshat-zda.
* 17 Farishton se Shrab-e-Tahoor zabardasti cheen li gaye.
* Bhatta na dene per Jannat ka Darogha qatal. Uss ki bori-band Lash Shehed ki neher se bar-aamad.
* Altaf bhai na jahanam-ul-haram se telephonic khatab karte huye jantiyon ko Muttahid aur pur-aman rahne ki talqeen ki hai.
BeTwEeN A 1000
YesTerDayz & A mI||iOn
ToMmOrOwz, TheRe''s
On|y 1 ToDaY....
&
I WuDn''t |eT DiX DaY
PaSs WiDoUt SaYiNg DiX To U...

ThnX For Being Wid Me .... :)
TeAch3r: Tum Late Q aye?

StUd3nt: Ammi aBBu Lar rAh3 thAy

T3Ach: Wo Lar rAh3 thAy tO Tum Lat3 Q ayE?

StUd: Kya krtA m3rA
1 jOtA amMi k pAss thA Or 1 aBu k pAsS... ;->
Piece Of Philosophy From A Passionate Smoker ... !!!

I Always Think Of

Leaving CIGARETTE ...

But ... !!!

For Thinking

I Need A

CIGARETTE .. ;->
Allah aap ko zindagi de
Allah aap ko daulat de
Allah aap ko khushian de
Allah aap ko kamyaabi de



sab yaad ho gaya????






Chal utha katora aur shurru ho ja! :p
Puppy
hi u all
i hv one puppy 4 u
1puppy 4 ur friend
1 puppy for ur fri ke fri
u know why??? becuz............
ajj hi meray dogi nay 10 puppies ko janam dia hai
Shohar:tum meri kis chez se ziada impress ho life style,

Car,

Dressing ya bank
balance?

Biwi: Aap k sex se,Aap
jesa sex mohalle mei
kisi ko karna nhi aAtA;->
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"