Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4214 views       Funny

more Funny SMS Messages



Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->
A Fool Can Ask More Questions Than A Wise Man Can Answer. . .
So
There Is No Wonder That We Are Speechless During The VIVA In Practicals. . . ;->


Sardarji was asked,
what is a adult joke?

Reply came
any joke which is eighteen years old.


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
Jo
sagar
ne kaha
lehron se,

Jo
ped
ne kaha
patto se,

jo
phoolon
ne kaha
kaliyon se,

wohi
main
tumhe
kehta hun,

aey


chal chal

hawa

aane de
A Love Story

Lux & Rexona r lovers,lived in Safeguard 2000 apartment in Dettol street,
Lux's dad Capri & mama Palmolive fixed his marriage with Opal But Rexona's dad Lifebuoy & mama Camay decided Lux & Rexona's marriage in Dove registrar office.
Rexona's uncle Rin & aunty Pears signed as witness.
1 year later Rexona gave birth 2 twins
they named them Johnson & Johnson
Moral
Maine app koo saray soaps k naam yaad karwa diye hain,ab tu mou dho le yar..!
Agr dil ka nam Anda(egg)Hta tou films k nam is trha hoty,


Ye Anda apka hua,


Hum Anda de chuky snam,


Hum apke Andy main rehty hain,


Andy waly dulhnya ly jain gy
On a romantic day sardar’s girlfriend asks him,
“Darling on our engagement day will you give me a ring?”
Sardar : “Ya sure, from landline or mobile”
''1 admi apny dost k gar gya Ghanti bajany par aik chota sa bacha bahir nikla.

Admi bola: Beta ap k abu ghar par hen?

Bacha: Je wo to bazar gay howy hen.

Admi: Acha apny bary bhai ko bolao?

Bacha: Wo cricket khailny gay hen.

Admi: Acha tumhari ami to ghar hon gi?

Bacha: Je wo apni sahailiyon k sath picnic par gai hen.

Wo admi jal kar bola: To beta ap ghar men kiyon baithy hen, Ap b kahen jaen.

Bacha bola: Men b tu apny dost k ghr aya hua hu''
Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
100 pathan aik kashti me sawar thay
k achanak kashti ruk gai
.
.
.
or
.
.
.
sab doob gaye, kaisay?
.
.
.
pathan thay na sub,
dhakka laganay utar gaye
:p
Molvioun ki 1 bus ja rahi thi
Ek molvi sahb ne kaha k ""jahan koi larki nazar aye to
Astagfirullah prho!
Achank ek molvi sahib
Astagfriullah bola
Baqi bole



Kithay?
Kithay?
Kithay?