Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4169 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ko Uska Sasur peet raha tha.

WHY?

His Wife Deliverd a Baby.

Doctor sent Him SMS,

"Mubark Ho.Aap Baap Ban Gaye".

Sardar forwarded it 2 all.
Sher ki shadi thi, barat me sab sheron ke bech ek kutta nach raha tha, usse pucha app yahan kaise? To kuta bola shadi se pehle hum bhi sher thee.
Patient : What are the chances of my recovering doctor?

Doctor : One hundred percent. Medical records show that nine out of ten people die of the disease you have. Yours is the tenth case I''ve treated. The others all died.
Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?


1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)


Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
Last night was my fault,
my wife asked,
“what’s on the TV?”
and ….. I said, “dust!”
Once A Few Hairs

Growd On Gandhiji Head

Gandhi Went To Barber

Barber Got Angry

N Said

"U Want Me To Cut Or Count

Gandhi Said "Colour It
Azadi Moqay Per
KHAN Sahab Ne pesh Kia Naya Song

Daga Wara Bara Pushta Chusta Pakstan
Daga Barisha Gila Gila Munda Pkistan
Dil Dil Munda Pkstan
Jan Jan Londa-e-Pakistan ... ;->
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''
Paper Se Pehle Ki
"DUA"
.
.
.
....
.
.
.
.
Ya ALLAH !!
Is Baar Pass
Kara De
Next Time
Zaruur Parhoonga ... :))
1 love me
2 hate me
3 miss me
4 need me
5 adore me
6 like me
7 feel me
8 wana hug me
9 wana kiss me
10 wanna kill me
send ur best 3 answers