Once upon a time,

Once upon a time,
Once upon a time, there were two friends ''JO'' ans ''SO''.both of them were dudes.
One day they decided to go to a jungle.
while going through jungle, A HUGE SNAKE COMES IN FRONT OF THEM!!

JO gets frightened , but SO dies!!

WHY??
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

A: JO darr gaya..SO marr gaya
  

May, 20 2010     316 chars (2 sms)     4189 views       Funny

more Funny SMS Messages

Where Do Ghosts Go For
Their Holidays ... ?
.


.


.


.


.


.

Any Guesses
It Simple

.


.


.


.


.

Ok Let Me Tell U

.

.

.

.

.

.

They Go To
The Dead Sea ... ;->
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya

phir ek machir shiekh pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
Teacher : Hame Gariboon K Sath Hamesha Piyar K Sath Paish Ana Chahiye

Kid : Acha Ab Aya Samjh Main !!

Teacher : Kya
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->

Ab terey sath "Gold Leave" kon piyega "ZARDARI"

Sheerey Smoker AUnti ki to Chohti hogayeee..
yeh aaj ki khabar hai...hamaare news reporter ab ullu ke gaav gaye hai...unki khabar kal pata chalegi..

tab tak suniye ye gaanaa..

"ting tinnngg tintingggg
o ooohh ohh ohhh ohhhhch
aye saalaa, abhi abhi,
huaa yakeen........"
True relatives always
stand behind u during bad times.

Check ur marriage album.
All your relatives were standing behind u!
Qayamat k din farishtoo nay sheets detay howay logo say kaha k apnay apnay gunah likho, jab sab likh chukay tu Tumhari awaaz aai Extra Sheet Please..!!
Mom:Beta Q ro rhe ho?

Beta:Teacher ne mara hy

Mom:Q Mara?

Beta:Maine unhe MURGI kaha tha

Mom:Q kaha?

Beta: unho ne mujhe test me ANDA jo dya tha..;->
Husband:u will never succeed
in making DOGS obey u. . . !

Wife:Nonsense. . . . it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first. . . ;->