A A A A A A A A

A A A A A A A A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.
  

May, 22 2010     130 chars (1 sms)     2680 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 memon subha so ko utha to
dekha ke uski biwi mar gaye hay.

Wo foran kitchen me gaya or
apni beti ko galay laga kar rony laga or
bola,“1 banday ka nashta kam banana”
One Lady Delivered Twins, Surprisingly One Is Boy & Other Is Dog
How Is It Possible
Her Hubby Is A Vodafone User
Wherever He Goes His Network Follows =P ;)
TuM is ShehAr k khuLoos sE Abhi wAqif nAhi "Pappu" , , ,





Yeh Roti b nAhi KhiLAte Or BArtAn b dhuLwA Lete hAin . . . :d :p ;->


Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
Jab load shedding ho out of control,
khirki darwaze khol ....
khirki darwaze khol...
Chanda mama ko bol!

All izzz wel



KESC wale kia jane student ka ab kya hoga??

Revision krega ya pasine mei khuwar hoga?

tu mom Bati jala.

Generator chala. U.P.S laga k bol
Bhaiya all iz well

Janix all izz wel ;->



Pathan Namaz Parh
Rha The
Dost Us k Barey Me
Kisi Ko Bata Rha Tha k
Ye Barey Namazi, Rarhaizgar
Aur Muttaqi Hyn

Pathan Namaz Tor Kr
Bola Me HAJI n Hoon ... ;->
Hamain Tumse Piyaar Hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
HAAN...!
.
.
.
.
.
Aye Sar Zameen e Pakistan Hamian Tumse Piyaar Hai....
Mama: Beta khaana Khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Mithae khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Icecream?

Beta: Nhi

Mama: Chocolate?

Beta: Nhi naaaaa

Mama: Baap pe gaya hai THAPPAR hee khayga.....
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D

A Black Guy Was
Given A Pair Of Wings
By God

He Asked God "Does
This Mean That I''m
Now An Angel ?"

God Laughs "No You
Silly Nigger You Are
A Bat" ;->
Interviewer:WHAT IS A SKELETON ?
Sardar:" SIR,SKELETON IS A PERSON WHO STARTED DIETING BUT FORGOT TO STOP IT ........."