''2 apimy amm

''2 apimy amm
''2 apimy amm (mango) k bagh gaye. 1 ne kaha kash ham mango hoti to kitna acha hota.dosry ny kaha ye to mushkil nahy he chalo lattak jatey hai.kuch dair k bad 1 gir geya dosry ny pocha Q tak kar gir gaye, phele ny jawab diya nahi paak kar gir geya.''
  

May, 24 2010     250 chars (2 sms)     2208 views       Funny

more Funny SMS Messages


TEACHER :Btao ye konsa zamana hy?


Main naha rha hon



Tum naha rhe ho



Wo naha rhi hy

Ham sab naha rhe hyn

STUDENT:sir, ye

BEGHAIRTI ka Zamana hy.
Cbi Raids In Katrina''s House.

Bathroom - 20 Lacs Cash,Store Room
50 Kg Gold & Bed Room Full Of














My Photos

Sily Grl. . ;-)
Krazy About Me. :-D
Ay Load Shaiding Karne Walon
Bat Hy Bilkul Sadhi

Ay Load Shaiding Karne Walon Bat Hy Bilkul Sedhi

Jaise Jaise Barhe Ga Andhera

Waise Waise Barhe Gi Abadi ;-
ek premi apni premika ke liye
anguthikhridne ke liye ek dukan pe gaya,
or use ek anguthi pasand aa gai to usne uska price puchha- bhai sahab kya rate hai?
dukandar-5000.00R.s
ye sunkar premi ki siti nikal gai.
tab usne dusari anguthi ki or ishara kar ke puchha or iski?
dukandar-do sitiya
Girl:Dad, wo samne walon ka larka
mujhey bohat tang krta hai
Dad:Main abhi usey police
k hawaley krwata hoon
ta k usey sakht saza miley
Girl:Oh no Dad,
Main usey is se bhi sakht or mustakil
saza dena chahti hoon
Dad:Kiya matlab
Girl:Dad aap meri us se shadi kar dein
Dad:Waah beti waah,
intqaam leney mein bilkul apni maa pe gayi ho

Meri Har Zarurat Mere Dost Jc Hai

Mre DiL Mai Bani Murat Mere Dost Jc Hai

Yun Mat Kaho Mra Dost BANDAR Jsa Hai

U Kaho BANDAR Ki Surat Mere dost Jc Hai!.. ;->
Jis Terha ek Machhar
Maarne Se App
SHIKARI
NahI Ban Jaoge















Theek Ussi Terha
2-3 Sms Kerne Se
Aap BHIKARI
Nahi Ban jaoge... :P
Tum Itny Sweet Q Ho?

Tum Itny Innocent Q Ho?

Tum Itny Intelligent Q Ho?

Tum Itny Lucky Q Ho?






Simple

Ab Ap Mere Friend Ho Kuch To Asar Hoga Na!
Teacher To Student: Kia Tum Ne Mere Diye Notes Parhey Thay . . . ? ? ?

Student: Nahi Sir . . . Main Apne Aap Hii FAIL Hua Hoon . . . ;->


Moral Of The Movie GHAJINI...

Whenever Going To Meet Ur GF..
Make Sure U Have
Ur Cell Fone..
N
When U R In Deep Trouble Keep Ur Cell Fone 8 Silent... =P ;->
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend''s gun & He''ll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP:
U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;)
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!