In battle Sardar g

In battle Sardar g
In battle Sardar g was wearing mosquito net instead of bullet proof jacket.


Why?



Sardar g replied




'' O jis mai machar nai ghus skta goli kia ghusy gi''.¤
  

May, 25 2010     174 chars (2 sms)     2498 views       Funny

more Funny SMS Messages

Musibat ka Syrup ho tum,
Tension ka Capsule ho tum,
Aafat k Injection ho tum,
Per kya keren Jhelna parta hai, kyon k DOSTI ka Oxygen ho tum.
''SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
... THE ZOO ...''
BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
Q: Agar 1 door per kutta bhonk raha ho orr dosre door p biwi chilla
rahe ho tu ap pehle konsa door kholen g?
A: Kutte wala door coz kutta andar akar bhonkna band kar de g

Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.
''Main ne to Aaj tak Coca Cola nahi Pee Faraz,

Magar...

Jab Toilet Jata hoon to Aawaz aati hai Brrrrrrrrrrrrr....''
Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do



Meri Ek Naak Hy
Aankhe''n Hyn Do





Tum Ne Meri Aankh
Main Aansu Dekhy






Ab
Jhank Kr Naak K
Choohey b Dkho ... ;->
karti ha meri bewi subha sham shak muj per,pochti ha muj se ye mis FAKHIRA kon hai?banwaya jab mein n apna ID card,poch dala batate kuin nehi ye ab NADRA kon ha
Aik baat hmesha yaad rakhna..

Qalm ki ahmiat Talwar se zyada hoti hai,

Kion k..

Talawar se

Shalwar mein Narha nahi dala ja sakta
Ager Mahima Chudhary male (larka)hoti to us ka naam kia hota.........
Scroll down..
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
<
>
Think Guys Think
<
>
<
>
<
>
<
>
<
>
<
Think Galz Think
<
>
<
>
<
>
<
<
>
<
>
<
>
ANSWER
BAAPHIBAAP Chudhary
MA HI MA to BAAP HI BAAP
Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
3 Sardars talking about Aids1) Mai to condom k bina karta nahi.2) Mai to ungali me bhi condom pehenta hu.3) Mai to bilkul risk nahi leta Parosi se karwata hoon.