TodAy is REMEMBRIN

TodAy is REMEMBRIN
TodAy is REMEMBRING dAy,
RecAL ur miNd..

Or mEri kAhi hui aiSi bAt batAyEn jO ApkO Aj b yAd hy..

sEnd it 2 ALL ur frndz n gEt InTresTing MeMoriez
But repLy mE First..
  

Jun, 10 2010     175 chars (2 sms)     4204 views       Q n A

more Q n A SMS Messages

wo kon sa sentence hy jis main A to Z alphabates atay hai Reply on my Number if u r well mind girl or guy.
Dekhty hen ap kitny zheen hen & ''URDU'' pe aapko kitni mahaarat hasil hai...

Anday ki zardi white
''HOTI'' hai ya
''HOTA'' hai?

Rply must... ;->
o kon Sa PHAL hai,
Jiska phela lafz kat dein to ek MULK ka naam aur aakhiri Kat dein to SHEHER aur dono ko kat dein to PARINDAY ka naam ban jata hai.
Today is Heart Voice Day..


Aaj app ke dil main merey liye jo bhi hai keh do, I don''t mind..

I am waiting for your reply..!!
Zyada GUSSA konsi age main ata hai?

1= Bachpan
2= Jawani
3= Burhappa
Ager apko meri "Ammi" ko meri "Shikayat" Laganey ka MOQA miley to App Meri Konsi "Shikayat" Lagaoe Gaye..?

Send this to your Friends..
And find interesting facts about you Pesonality..
But Reply Me 1st..
Q. Who Are The Two Brothers

Who Live On Opposite Sides

Of The Road Yet Never See Each Other?












Ans: Eyes.
Reply Is Must :

" Ager Zindagi Mai Kabhi Hamra Rabta Khatam Ho Jaye...

Tb,

Apko Meri Kya Baat Yaad Reh Jaye Gi..?

Serious Reply Is must .
Q : 4 ko 7 Bar Ais Tarah Lekhay k 100 Aye ...


You Can Use Minus , Plus , Mulitplication AsweLL..

But answer IZ Derived Frm 7 timEz 4 ...


Ans : 44 + 44 + 4 + 4 + 4=100
There R 7 Girls In A Bus
Each Girl Has 7 Bags
7 Big Cats In Each Bag
Each Cat Has 7 Small Cats
How Many LEGS R In The Bus????
Read Care Fully & Send Ur Answer.
Its Challenge 4 U All.....
One Try Only
A)I love u.
B)khuda k lye peecha chor do mera.
C)u r my dream.
D)i''ve no tym 4 u.
E)plz come in my heart.
F)azaab hi ho tum
G)I cant live widout u....
Face Test:
Q # 1:- What do you find on my Face:-
a) Silence?
b) Innocence?
c) Proud?
d) Softness?
Q # 2:- Which 1 is the Most Attractive:-?
a) Eyes?
b) Smile?
c) Lips?
d) Hair?
Q # 3:- What is the 1st Impression that you got from My Face:-
a) Cute?
b) Smart?
c) Attitude?
d) Intelligent?
Reply Must if you are my Friend..?