*UNLUCKY NUMBER*

*UNLUCKY NUMBER*
*UNLUCKY NUMBER*

BENAZIR BHUTTO,! born in
1953 =1,9,5,3 "9"

she has died in ,!
2007= 2+0+0+7="9"

total period from 1953 to 2007 is
54 years=5 +4 ="9"

1st suicidal attack on her ,!
18 oct. = 1+8 ="9"

2nd suicidal attack on her in which she died
27 dec. = 2+7 ="9" .:)-
  

Jun, 11 2010     288 chars (2 sms)     4640 views       Politics

more Politics SMS Messages

Dil main he mere Dard-e-bhutto

"Dard-e-bhutto"
"Dard-e-bhutto"
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
""Dard-e-Bhutto""
""Dard-e-Bhutto""
What’s the fluid capacity of
Monica Lewinsky’s mouth?
One U.S. leader!
Good leaders are like baseball umpires;
they go practically unnoticed when doing their jobs right.
mustafee ho gaya yaro mush,
na kar paya kuch b bush,

jan chootey hai aik aamar sey,
kyun na hon Pakistani khush
Lo Aaj Say Badal Li Hum Ne Bhi
Apni Soch,,,
Jo 1 sohni larki ka rishta le kar de
Ga Wohi Vote le Ga…
(kuri Do, voot Lo)
.
(‘,’) /’SaDa HaQ….
>) ) eThEy….
_l /_ RaKh…
teacher; batao gunahgar log toba karney k baad kahan jatey hain ?

student; sir, tahreek-e-insaf mey...
Pakistan k Masael,

Politicians
Police
Army
Double Crossers
Pakistan k Vasael,

Gharib Awam

phir b kehta hoon, Masael ko Khatam karo aur Vasael ka kamal dekho.
Judges, Aur Qadeer Khan Sahib ka masla hal karna achchee baat hai,laikin hamari soch iss sey bard kar honee chahiye, Kaheen aisa to naheen k hum kissi aur Musharaf ko Dawat dey Rahey hein... Musharaf sey jo Ghunah huye wo to apni jagah laikin meri yeh tajweez hai k "Khudara iss Mulk ko Sahi Manoon mein Islami Bananein k Liye aisey Steps uthayein k jin sey phir koi Musharaf sir na utha sakey"

Kindly think and do your best as you can. Allah Bless you All.
Mubarak ho Pakistanio :p
.
.
.
.
.
.
.
Purana Pakistan repair ho
gaya naya boht mehnga tha
Politics, it seems to me, for years, or all too long,
has been concerned with right or left instead of right or wrong.
Tou Ajj Qoum ny Sabit kr dia
.
.
.
.
.
.
.
.
Vote Shair da
Ty Khaal Shoukat Khanam di
Hell, I never vote for anybody, I always vote against.