Q. What''s the difference

Q. What''s the difference
Q. What''s the difference between people who pray in church and those who pray in casinos???
.
.
.
.
A. The ones in the casinos are serious...!!!
  

May, 18 2010     151 chars (1 sms)     3187 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khuda Se COMPUTER Manga

LAPTOP Dya


CYCLE Mangi

CAR Di



HUT Manga

BANGLA Dya



DOST Manga

TUM Ko Dya




Ae Mere Khuda Tu Ne Is Baar Aisa
Kyun Kia . . . ? ;->
Wife Ne Husband Se: Bhagwan Kare Ke Aap Har
Janam Me Mere Pati Ho.

Husband: Bhagwan Kare Yeh Tera Akhri Janam Ho!!!
A Modern Artist

Is The One

Who Throws Paint On Canvas

Wipes Ir Off With A Cloth

And

Sells That Cloth ... ;->
Ladkiya Burkha Pahanti

Hai Chehra Chupane Ke Liye,

(Wa Wa)



Repet Once Again






Do Aankhe Khuli Rakti Hai

"LADKO" Ko Patane Ke Liye,
Tujhe Lita K Loon

Ya Bitha K Loun

Karun andhera Ya Bulb Jala k Loun

ya Tujhe Karu Khara Phir Teri Jhuka k Loun

ab tu Hi bata k MaiN teri Phoro kaise loun ??
Teacher: "U R Late Today.

School 7 Bajay Lag Jata Hai,

Aur Tum Ab Arahe Ho ?"

Student: Sir Aap Meri Fikar Na

Kiya Karein,

School Shuru Karwa Diya Karein.
Heer to Raanjha: Mein tere Ishq mein barbaad hogayi hun,
Badnaam hogayi hun,
Ruswa hogayi hun.

Raanjha: To mein konsa DSP ban gaya hun?
mein khud bheek maangta phir raha hun.

Dil mai app,

Ankhön mai app,

Sansøø mai app,

Har jaga app hi app,

Na jane kab hogi hamari zindagi















"JARASEEM"
se pak... =P ;->


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
"SHAETAN"ne pocha kisi NAIK insan ka number do apun us ko tung krega! maine AAP ka number diya to"SHETAN"bola,abay marwaye ga kia,yeh to BOSS ka number hay.