sood haram hay ;-

sood haram hay ;-
Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;-
  

May, 13 2010     107 chars (1 sms)     2970 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....
Lagey raho...


Lagey raho...


main ney khawaab mein
daikha main Musharf
ki jagah sardar ban gaya
hoon,

tum par bhi koi paabandi
nahin jo marzi sapney
daikho.
Meaning Of A B C D E F G

A Boy Can Do Everything For Girl

While Reverse The Letters

G F E D C B A

Girls Forget Everything Done Catch Bakra Again. . . ;->
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!
TeAcHeR:
bAtAo sAaL MaI kItNe MoSaM HotE HaIn

StUdEnT:
4 MoSaM

TeAcHeR:
koN koNsE

StUdEnT
1.HaRtAl
2.ElEcTi0n
3.ExAmS
4.HaNgAmAy
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
# Ek Pathan Ne Makhi K Par Kaat K Kaha
"Urr Ja..."
Jab Makhi Nahi Urri To Usney Kaha...

"Sabit Hota Hai K Makhi K Par Kaat
Diye Jaein To Wo "Behri" Ho Jati Hai..=P:-)
Har aahat par jaan nikal jati hai faraz






Ye public toilet mein kundi kyun nahi hoti...??
If Some1 Asks Me Wat Is Humanity,

I Wud Sit Next To U

Pull U Close To Me

Put My Arms Around U

And

Say Proudly








LOVING ANIMALS
That''s Humanity :P ;->
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP AATe ho
Phool Gir JATe hAin
JAb AAP JATe ho

.
.
.
.
.
.
.

AnDhe ho..!

zArA DheyAn se chAlA kAro GAMlon se Q TAkrATe ho.. :->
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'